Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále hokejových MS dominovalo, v sobotu lákala kráľovská svadba

21.05.2018, 10:30 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Záverečný duel hokejových majstrovstiev sveta sa stal najsledovanejším programom nedele. Finále medzi Švédskom a Švajčiarskom malo najviac divákov počas tretej tretiny medzi 21:45 a 22:25, keď atakovalo 700-tisícovú hranicu.

  • Tlačiť
  • 0

Tretiu tretinu sledovalo na Jednotke 690-tisíc divákov pri trhovom podiele 34,2 percenta. V 12 – 54 mal hokej 407-tisíc divákov a share 36,3 percenta.

Predĺženie a korunovanie švédskych šampiónov trvajúce za pol dvanástu dosledovalo 583-tisíc divákov (42,3 %), z toho 346-tisíc mladších (45,7 %).

Komerčné stanice sa museli opäť uspokojiť s nižšími číslami ako obyčajne. Superstar mala na Markíze 180-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,6 %), v 12+ to bolo 324-tisíc divákov (16,1 %).

Film Herkules na Joj si po 20:30 pozrelo 147-tisíc mladších divákov (13 %) a 242-tisíc celkovo (11,6 %).

Aj v sobotu bol najsledovanejším programom dňa u mladšieho publika hokej, konkrétne posledná tretina semifinálového duelu MS Kanada – Švajčiarsko. Na Dvojke ju videlo 248-tisíc divákov od 12 do 54 rokov pri podiele 24,5 percenta. V 12+ malo vyvrcholenie zápasu 419-tisíc divákov (21,5 %).

Druhý v rebríčku sledovanosti nebol v sobotu program v prime-time, ale popoludňajší priamy prenos z kráľovskej svadby na Markíze. Takmer trojhodinový program začínajúci o 12:00 pozeralo 204-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (45,6 %) a 423-tisíc celkovo (48,2 %).

Z aktuálnej témy ťažila zas večer Joj, ktorej sa podarilo získať práva k novému filmu Harry a Meghan – Kráľovská romanca. Sledovalo ho 166-tisíc mladších divákov (17,6 %) a 287-tisíc v 12+ (16,2 %).

Markíza zaradila na sobotný večer snímku Podfukári 2. Zvolilo si ju 141-tisíc mladších divákov (15,6 %) a 177-tisíc celkovo (10,5 %).

V univerzálnej cieľovke viedla šou Záhady tela na Jednotke, sledovalo ju 311-tisíc divákov (16,4 %). V 12 – 54 oslovila 111-tisíc divákov (11,5 %).

Piatkový večer priniesol znova vyrovnanú výkonnosť trojice najsledovanejších staníc. V komerčnej cieľovke 12 – 54 viedli tesne Milenky na Markíze s 208-tisíc divákmi (20,9 %). Čo ja viem na Jednotke malo 203-tisíc mladších divákov (20,5 %) a Všetko, čo mám rád na Joj 180-tisíc (19,4 %).

V 12+ bolo poradie otočené – Joj viedla so 449-tisíc divákmi hudobno-zábavnej šou (24,7 %), nasledovala Jednotka s 391-tisícovým publikom pri kvízšou (20 %) a tretia bola Markíza so seriálom, ktorý pozeralo dovedna 319-tisíc divákov (16,3 %).

Aj tentoraz bol v komerčnej cieľovke silnejší ako programy v prime-time podvečerný seriál Oteckovia. Na Markíze ho sledovalo 216-tisíc mladších divákov (35,9 %) a 376-tisíc celkovo (31,4 %).

Najsledovanejším programom piatka v mladšej cieľovke bolo Počasie na Markíze. Predpoveď si pozrelo 223-tisíc mladších divákov (26,7 %), v 12+ ich bolo 444-tisíc (26,3 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Dvojka, Jednotka, Markíza, Milenky, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)