Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Finále Farmy bolo najsledovanejšou časťou série, no slabšie ako vlani

19.06.2017, 12:25 | pol | © 2017 News and Media Holding

Reality šou Farma vyvrcholila v nedeľu na Markíze ako výrazný trhový líder. Na meno víťaza bolo zvedavých takmer 600-tisíc divákov, z toho vyše 300-tisíc v komerčnej cieľovke. Išlo tak o celkovo najsledovanejší diel ôsmej série. Čísla predošlej série licencovaný formát neprekonal.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Nedeľné finále Farmy, ktorá Markíze pomohla na jar dostať sa opäť k solídnym výkonom v prime-time, sledovalo 312-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 27,9 percenta. Išlo o najsledovanejší program dňa, v 12+ mala reality šou 595-tisíc divákov a share (29,5 %).

Vyvrcholenie Farmy bolo najsledovanejším dielom celej série, za číslami finále vlaňajšej edície však zaostalo. Minulý rok v máji sledovalo záverečný súboj 656-tisíc divákov, z toho 346-tisíc v komerčnej cieľovke. Podiel bol nad 30 percentami.

Priemer celej ôsmej série Farmy predstavuje 195-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (22,6 %) a 384-tisíc v 12+ (23,8 %), čo je takisto medziročne menej, no stále nadpriemer stanice. Reality šou vysielala Markízy od 9. marca, na jeseň podľa všetkého počíta s ďalšou sériou, keďže na jar hľadala súťažiacich na letnú Farmu.

Joj v nedeľu vysielala film Labyrint: Útek, pozrelo si ho 209-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 289-tisíc celkovo (14,8 %). Jednotka nasadila miniésriu Boris Giuliano – Policajt v Palerme. Sledovanejšiu prvú časť videlo 185-tisíc divákov (8,7 %), z toho 76-tisíc v komerčnej cieľovke (6,6 %).

Markíza viedla aj v sobotu večer, keď vysielala film Podfukár. Sledovalo ho 218-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,6 %) a 293-tisíc v 12+ (16 %).

Jednotka so Záhadami tela zaujala 176-tisíc mladších divákov (17,2 %) a 419-tisíc v 12+ (21,7 %). V širšej cieľovke bola verejnoprávna stanica lídrom. Joj s filmom Kráľovská noc uprednostnilo 103-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,3 %) a 188-tisíc v 12+ (10,4 %).

V piatok Markíze vyšlo nasadenie prvého duelu slovenských futbalových reprezentantov na ME do 21 rokov proti Poľsku. Oba polčas priniesli Markíze pozíciu lídra a boli najsledovanejšími programami dňa. Sledovanejšie druhé dejstvo po 21:45 videlo 271-tisíc mladších divákov (28,6 %) a 501-tisíc v 12+ (28,4 %).

Joj konkurovala s filmom Kuriér, ktorý si pozrelo 171-tisíc mladších divákov (17,3 %) a 286-tisíc v 12+ (15,2 %). Dostala sa pred ňu Jednotka s kvízom Čo ja viem, ktorý sledovalo 177-tisíc mladších divákov (17,5 %) 419-tisíc celkovo (21,6 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Čo ja viem, Farma, Jednotka, Markíza, RTVS, TV Joj, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)