Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Všetko alebo nič je v 12 – 54 pre Markízu nasledovanejším programom roka

27.11.2017, 11:19 | pol | © 2017 News and Media Holding

Slovenská romantická komédia Všetko alebo nič sa presadila po úspechu v kinách aj v televíznom vysielaní – v nedeľu večer priniesla Markíze pozíciu lídra v cieľovej skupine 12 – 54 a u mladších divákov bola zároveň pre televíziu zatiaľ najsledovanejším programom tohto roka.

  • Tlačiť
  • 0

Všetko alebo nič si v nedeľu večer pozrelo 424-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 33,5 percenta. Viac mladších divákov tento rok nemali seriály televízie ani Televízne noviny.

Všetko alebo nič je zároveň druhým najsledovanejším filmom roka, prvenstvo si drží Joj so snímkou Hačikó, ktorú uviedla v premiére 1. januára (446-tisíc divákov).

Markíza aj druhý týždeň po sebe pokorila v nedeľnom prime-time v komerčnej cieľovke šou V siedmom nebi na Joj. Tá mala tentoraz 326-tisíc mladších divákov, o 10-tisíc menej ako pred týždňom, a trhový podiel 25,2 percenta.

Joj naopak viedla opäť v širšej cieľovke 12+, kde malo V siedmom nebi 728-tisíc divákov (32 %) – medzi týždňami o takmer 40-tisíc viac. Všetko alebo nič celkovo videlo 556-tisíc divákov (25 %).

V sobotu večer sa komerčným staniciam veľmi nedarilo s filmami, lídrom bola Jednotka so šou Záhady tela. Sledovalo ju 187-tisíc mladších divákov (16,3 %) a 473-tisíc v 12+ (22 %).

Snímku Bod zlomu na Markíze si zvolilo 171-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,7 %) a 253-tisíc celkovo (12,7 %). Creed na Joj pozeralo 168-tisíc mladších divákov (16,9 %) a 218-tisíc v 12+ (12,2 %). 

Najsledovanejším programom soboty bolo Najlepšie počasie na Joj s 254-tisíc mladšími divákmi (22,3 %) a 474-tisíc v 12+ (22,2 %).

V piatok večer si držala vedenie šou Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú sledovalo 212-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20 percent. V 12+ mal program 423-tisíc divákov (20,6 %).

Dvojkou trhu bola Joj s Všetko, čo mám rád. Zábavnú šou sledovalo 194-tisíc mladších divákov (18,5 %) a 404-tisíc celkovo (20 %).

Markíza sa pri Farme musela uspokojiť s pozíciou trhovej trojky – reality šou videlo 185-tisíc mladších divákov (17,3 %) a 391-tisíc v 12+ (18,9 %). Vyšší share mal následný Duel so začiatkom o 21:40, ktorý si pozrelo 193-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,4 %) a 405-tisíc v 12+ (25,9 %).

Najsledovanejším programom bolo aj v piatok Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď sledovalo 221-tisíc mladších divákov (21,9 %) a 477-tisíc celkovo (23,8 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)