Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Film na Joj v nedeľu pokoril prvé finále Superstar

14.05.2018, 13:20 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Dobrodružný sci-fi film Marťaň na Joj bol v nedeľu najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke 12 – 54. Pokoril tak aj prvý finálový večer Superstar. Cez víkend bodovala opäť aj RTVS vďaka hokejovému šampionátu.

  • Tlačiť
  • 0

Snímku Marťaň si pozrelo 271-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo Joj prinieslo trhový podiel 28,4 percenta. V 12+ mal film 380-tisíc divákov (22,2 %).

Superstar tentoraz zaostala – v komerčnej cieľovke oslovila s prvým finálovým večerom 211-tisíc divákov (20,6 %), celkovo ich bolo 350-tisíc (18,8 %).

Rozhodnutie v Superstar so začiatkom o 23:10 dopozeralo 134-tisíc mladších divákov (23,2 %) a 235-tisíc v 12+ (22,6 %).

Film Cesta do neba na Jednotke si zvolilo 153-tisíc divákov (8,8 %), z toho 50-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (5,2 %).

Úspešnejšia bola v nedeľnom prime-time Dvojka vďaka hokejovému prenosu. Zápas Česka s Francúzskom bol najsledovanejší v druhej tretine po 21. hodine, sledovalo ju 226-tisíc divákov (10,5 %), v 12 – 54 to bolo 155-tisíc divákov (12,9 %).

Hokej bol dominantný v sobotu počas poludňajšieho duelu slovenskej reprezentácie proti Švédsku so štartom o 12:15. Zápas divákov naberal postupne – prvá tretina ich mala 453-tisíc, záverečná spolu s predĺžením už 713-tisíc (59,9 %). V 12 – 54 malo vyvrcholenie duelu 452-tisíc divákov (63,7 %) a bolo najsledovanejším programom dňa.

Večer viedla u mladých s filmom opäť Joj vďaka snímke Hrdina Max. Pozrelo si ju 173-tisíc mladších divákov (17,8 %) a 272-tisíc v 12+ (15 %).

Film Spravodlivosť pre moju dcéru uprednostnilo na Markíze 126-tisíc mladších divákov (12,5 %), v 12+ ich bolo 230-tisíc (12 %).

Jednotka viedla v univerzálnej cieľovke vďaka Záhadám tela, ktoré si zvolilo 379-tisíc divákov pri podiele 22 percent. V 12 – 54 mala zábavná šou 156-tisíc divákov (15,5 %).

Vyrovnaný piatkový večer vyhrala v komerčnej cieľovke opäť tesne Markíza so seriálom Milenky, ktorý sledovalo 208-tisíc mladších divákov (20,4 %). V 12+ to bolo 316-tisíc ľudí (15,8 %).

Dvojkou trhu bola kvízšou Čo ja viem na Jednotke so 185-tisíc divákmi a sharom 18,2 percenta. V 12+ mal program 397-tisíc divákov (20 %).

Zábavný program Všetko, čo mám rád si na Joj zvolilo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,5 %). V 12+ formát viedol, celkovo ho sledovalo 417-tisíc ľudí (21,7 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladšej cieľovky bol podvečerný seriál Oteckovia. Na Markíze si ho našlo 226-tisíc divákov (35,9 %). V 12+ ich bolo 387-tisíc (30,2 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Dvojka, Jednotka, Markíza, Milenky, MS v hokeji 2018, Oteckovia, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)