Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Film na Joj dorovnal Superstar, Talent finišoval ako jasný líder

23.11.2015, 12:21 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Finále piatej série šou Česko Slovensko má talent sledovalo v sobotu na Joj 420-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo znamenalo vyšší záujem publika ako pri závere predošlej série v roku 2013. Celkovo ostatný Talent zaznamenal priemerný share u mladších divákov na úrovni 34,6 percenta, čo je viac ako mala štvrtá séria, no menej ako všetky predchádzajúce.

  • Tlačiť
  • 0

S poslednou epizódou Talentu uhrala Joj share 35,4 percenta v komerčnej cieľovke a bola výrazným lídrom trhu, relácia bola najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách. Markíza konkurovala filmom Nepriateľ pod ochranou, ktorý zaujal 200-tisíc divákov a stanici priniesol podiel 17,1 percenta.

V 12+ mala talentová šou Jojky 623-tisíc divákov (30,9 %), film na Markíze 295-tisíc (15 %). Následné rozhodnutie v ČSMT 5 štartujúce o 23. hodine a trvajúce až za polnoc videlo podľa peoplemetrov 355-tisíc mladších divákov (43,3 %) a 511-tisíc v 12+ (40,7 %).

Pri zarátaní oneskorenej sledovanosti v rámci rovnakého dňa je priemerná výkonnosť tohtoročného Talentu 385-tisíc mladších divákov a priemerný share 34,6 percenta (bez oneskorenej sledovanosti 377-tisíc, 34,3 %).

Na porovnanie s ostatnými ročníkmi – štvrtá séria mala na jeseň 2013 priemerný share v komerčnej cieľovke 32,7 percenta, tretí ročník v roku 2012 evidoval priemer 36,2 percenta, najúspešnejšia druhá séria o rok skôr 42 percent a premiérová edícia v roku 2010 37,4 percenta.

V 12+ je priemerný výkon talentovej šou vrátanej oneskorenej sledovanosti 597-tisíc divákov pri podiele 30,5 percenta. V rámci piateho ročníka zostala najsledovanejšou epizódou úplne prvá časť zaradená 1. septembra, ktorú sledovalo 475-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (39,7 %) a 740-tisíc v 12+ (35,8 %).

Česko Slovensko má talent 5 - sledovanosť (12 - 54)
Dátum Rtg (tis.) Shr (%)
1. septembra 2015 483 39,6
2. septembra 2015 432 38,4
9. septembra 2015 355 30,4
12. septembra 2015 385 34,6
16. septembra 2015 385 33,7
19. septembra 15 384 34,7
23. septembra 2015 374 30,8
30. septembra 2015 368 32,1
7. októbra 2015 346 30,1
14. októbra 2015 367 31,4
21. októbra 2015 393 33,7
28. októbra 2015 406 36,2
4. novembra 2015 419 37
11. novembra 2015 359 33
18. novembra 2015 368 36,1
18. novembra 2015 (rozhodnutie) 158 28,2
21. novembra 2015 433 35,9
21. novembra 2015 (rozhodnutie) 364 43,8
priemer 385 34,6
všetky údaje sú pre živé vysielanie a oneskorenú sledovanosť v ten istý deň

Do finiša sa blíži aj Superstar na Markíze, ktorej ďalšie finálové kolo v nedeľu po 20:25 sledovalo 344-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 28,9 percenta.

Film Zakázaná zóna na Joj trvajúci do 22:20 mal v komerčnej cieľovke 354-tisíc divákov a podiel 27,8 percenta. V 12+ zaujala spevácka súťaž na Markíze 541-tisíc divákov (26,4 %), akčná snímka Joj 486-tisíc (22,2 %).

Po konci filmu aj počas subformátu Rozhodnutie po 23:00 už bola lídrom s odstupom Markíza, ktorú sledovalo 253-tisíc mladších divákov (41,3 %) a 403-tisíc v 12+ (37,8 %).

Jednotka v nedeľu tradične vysielala seriál Doktor Martin, sledovalo ho 122-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,8 %) a 311-tisíc v 12+ (12,9 %). Následnú zábavnú šou Domov, sladký domov, uprednostnilo po 21:20 75-tisíc mladších divákov (6,1 %) a 186-tisíc celkovo (8,9 %).

Najsledovanejší programom boli v nedeľu Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 372-tisíc divákov v 12 – 54 (21,7 %) a 714-tisíc v 12+ (32,2 %).

V piatok to na pozíciu najsledovanejšieho programu u mladých dotiahlo Milujem Slovensko, ktoré na Jednotke po 20:20 sledovalo 286-tisíc divákov (24,5 %). Zábavný program znova obnovil svoje maximum v rámci aktuálnej jesene, keď celkovo licencnovanú šou sledovalo 564-tisíc divákov (26,9 %).

Trhovou dvojkou bola Markíza s Farmou, ktorú si zvolilo 245-tisíc mladších divákov (21 %) a 495-tisíc v 12+ (23,6 %). Sledovanejší bol následný Duel reality šou s 272-tisícovým publikom (27,3 %). V univerzálnej cieľovke ho videlo 576-tisíc ľudí (29,1 %).

Joj konkurovala snímkou Piráti Karibiku: V neznámych vodách, ktorý uprednostnilo 155-tisíc mladších divákov (15,2 %) a 180-tisíc v 12+ (10 %).

Vďaka športu dosiahli cez víkend nadpriemerne čísla aj menšie stanice. Na španielske El Classico na Dajto bolo v sobotu po 19:15 v druhom polčase zvedavých 149-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,4 %). V 12+ bol o niečo sledovanejší prvý polčas duelu medzi Realom Madrid a FC Barcelona – videlo ho 263-tisíc divákov (15 %).

Rezonovalo aj nedeľné slovenské derby Spartak Trnava – Slovan Bratislava, ktoré bolo sledovanejšie v druhom dejstve. Pozrelo si ho 79-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,6 %) a 153-tisíc divákov v 12+ (10,6 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Doktor Martin, Farma, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Superstar, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)