Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Farma klesla pod 30 %, Joj v prime-time porazila Markízu

09.03.2012, 12:45 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Hotel Paradise si polepšil. Posledná predvolebná diskusia na Markíze zaznamenala z celej série debát najlepšie výsledky sledovanosti.

  • Tlačiť
  • 4

Na pozíciu trhového lídra v reklamne najdôležitejšom prime-time sa včera po niekoľkých dňoch vrátila televízia Joj (celodenný podiel 25,7 % / prime-time 28,7 %). Celodenné víťazstvo patrilo s tesným rozdielom Markíze (deň 26,0 % /  prime-time 27,1 %).

kveta_farma_markiza

Reality šou Farma zatiaľ na Markíze celý týždeň mierne klesá sledovanosť. Včerajšie vydanie dosiahlo v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,6 % a trhový podiel 28,8 %. K obrazovkám podľa tlačovej správy pritiahla 567-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Farma s rozdielom 0,5 ratingového bodu porazila konkurenčný denný seriál Panelák (11,1 % / 27,5 % v 12-54) na Joj, ktorý si však naďalej drží svojich divákov.

Reality šou Hotel Paradise (rating 8,6 % / share 25,2 % v 12-54) si na Joj polepšila a v čase vysielania porazila seriál Ordinácia v ružovej záhrade (rating 7,9 % /  share 23,1 % v 12-54) na Markíze. Ten sa z hľadiska ratingu drží na približne rovnakej úrovni, trhový podiel mu mierne narástol, stále však ide o výrazný podpriemer stanice.

Posledná predvolebná diskusia na Markíze Voľby 2012 - Súboj (rating 5,4 % / share 27,7 % v 12-54) zaznamenala z celej série debát najlepšie výsledky sledovanosti. Diskusiu moderátorky Zlatice Puškárovej s politikmi Robertom Ficom (Smer-SD), Mikulášom Dzurindom (SDKÚ-DS), Richardom Sulíkom (SaS), Bélom Bugárom (Most-Híd) a Jánom Figeľom (KDH) si pozrelo 344-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Viac ako politika zaujal mladších divákov prvý premiérový diel novej série komediálneho seriálu Profesionáli (6,2 / 26,9 % v 12-54) na Joj, ktorý bol v čase vysielania jednotkou na trhu.  

Na ženskej televízii Doma dosahujú naďalej vysoko nadpriemerné výkony seriály Sultán (share 10,1 % v 12-54) a Druhý dych (share 15,8 % v 12-54), oba si však tento týždeň v novom konkurenčnom nastavení pohoršili. Výrazne slabší výsledok dosiahol film James Bond: Agent, ktorý ma miloval (share 4,1 % v 12-54) na stanici Plus.

Verejnoprávna Jednotka vo štvrtok večer uspela iba so súťažou 5 proti 5 špeciál (share 9,7 % v 12+ a 7,8 % v 12-54), nasledujúce premiérové seriály Dr. House (share 5,7 % v 12+ a 5,9 % v 12-54) a Obvinení (share 3,5 % v 12+ a 4,5 % v 12-54) už zaznamenali podpriemerné výkony.

Predvolebnú diskusiu vysielala včera po 20:00 aj spravodajská televízia Ta3. Na politickú zostavu Lucia Žitňanská (SDKÚ-DS), Richard Sulík (SaS), Igor Matovič (OĽaNO) a Andrej Danko (SNS) bolo v predvolebnej Téme dňa podľa tlačovej správy zvedavých nadpriemerných 6,0 % divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším spravodajstvom boli včera Noviny TV Joj (rating 12,9 % / share 35,8 % v 12-54) s tesným rozdielom pred Televíznymi novinami (rating 12,9 % / share 37,4 % v 12-54) na Markíze.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

  • Tlačiť
  • 4