Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Farma finišovala na maxime, Oteckovia dorovnali najvyšší jesenný share

10.12.2018, 12:29 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Na Markíze v piatok vyvrcholili Farma aj jesenná séria seriálu Oteckovia, oba formáty sa rozlúčili ako výrazní trhoví lídri. Markíza viedla po čase aj v sobotu večer – v ceste už nebola premiéra šou Česko Slovensko má talent na Joj. Tá bola lídrom v nedeľnom prime-time vďaka V siedmom nebi.

  • Tlačiť
  • 1

Vyvrcholenie desiatej Farmy pozeralo v piatok po 20:30 na Markíze 289-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28,1 percenta. V 12 + mal živý prenos, v ktorom sa rozhodlo o víťazovi, 554-tisíc divákov (28,7 %).

V prípade reality šou išlo o najsledovanejšiu časť aktuálnej série. Finále Farmy prekonalo aj vlaňajšie čísla, keď vtedy k televízorom pritiahlo 514-tisíc divákov, z toho 244-tisíc v komerčnej cieľovke.

Celkovo sa Farma Markíze stále drží nad priemerom stanice, aj keď jednotlivé epizódy sa pohybovali na širokej škále podielov – od 15 do 28 percenta, aj v závislosti od nábehu v programovej štruktúre. Priemer desiatej série je napokon 190-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (21,8 %) a 359-tisíc v 12+ (21,3 %).

Oproti vlaňajšej jesennej sérii Farma podrástla u mladších divákov o jeden percentuálny bod, naopak u celého publika takmer rovnako stratila: minulý rok pozeralo deviatu Farmu v priemere 175-tisíc mladších divákov (20,8 %), v 12+ to bolo 355-tisíc ľudí (22,2 %). S reality šou počíta televízia aj v budúcom roku.

Farme v piatok konkurovala Joj s filmom Špión, ktorý uprednostnilo 139-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,1 %) a 237-tisíc v 12+ (12,8 %). Jednotka s Milujem Slovensko oslovila 173-tisíc mladších divákov (16 %) a 359-tisíc v 12+ (17,6 %).

Najsledovanejším programom piatka u mladých bol seriál Oteckovia, pri ktorom išlo o poslednú tohtoročnú časť. Tá trhovým podielom dorovnala sezónne maximum zo 14. novembra – epizóda mala v komerčnej cieľovke share 41,7 percenta a priazeň 313-tisíc mladších divákov. V 12+ si záver série pozrelo 508-tisíc ľudí (32,2 %).

Celú jesennú sériu Oteckov sledovalo na Markíze od 3. septembra v priemere 281-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (38,1 %) a 459-tisíc v 12+ (30,5 %). 

V sobotu večer viedla Markíza s filmom Monster Trucks, ktorý po 20:30 zaujal 264-tisíc mladších divákov (23,3 %) a 353-tisíc celkovo (17,2 %).

Na Joj išiel výber najlepších momentov z Česko Slovensko má talent, sledovalo ho 132-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,4 %) a 261-tisíc v 12+ (12,2 %).

Jednotka vysielala galavečer Noc nádejí, zvolilo si ho 297-tisíc divákov (15,1 %), z toho 126-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (11,6 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, pozrelo si ho 276-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 548-tisíc v 12+ (26,4 %).

V nedeľu večer dominovalo tretí týždeň po sebe V siedmom nebi, rodinnú šou na Joj sledovalo 282-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 24,7 percenta. V 12+ mal program 645-tisíc divákov (30,8 %).

Markíza konkurovala filmom Útok na Biely dom, ktorý sledovalo 185-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 250-tisíc celkovo (12,9 %).

Jednotka vysielala ďalšie časti televíznej minisérie Záhradníctvo, tú so začiatkom o 20:30 si pozrelo 130-tisíc divákov (5,6 %), v 12 – 54 išlo o 60-tisíc divákov (4,8 %).

Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke bolo opäť Počasie Markízy. Predpoveď si v nedeľu pozrelo 335-tisíc mladších divákov (27,8 %), v 12+ to bolo 607-tisíc ľudí (26,5 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Česko Slovensko má talent, Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, Oteckovia, RTVS, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi, Záhradníctvo