Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Farma aj V siedmom nebi finišovali ako trhoví lídri

18.12.2017, 12:16 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Jesenné finále má za sebou reality šou Markízy Farma aj rodinná šou Joj V siedmom nebi. Oba formáty si vo svojom vysielacom čase udržali pozíciu trhového lídra.

  • Tlačiť
  • 0

Posledné vydanie V siedmom nebi v tomto roku sledovalo v nedeľu 306-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 26,4 percenta. V 12+ malo snívanie s Vilom Rozborilom 689-tisíc divákov (32,1 %).

V siedmom nebi bolo jasným lídrom trhu, hoci z nových častí malo finále série druhý najslabší rating u mladšieho publika. Celkový priemer piatich častí vysielaných na jeseň dosiahol 318-tisíc mladších divákov (26,1 %) a 693-tisíc celkov (31,8 %).

Markíza v nedeľu konkurovala komédiou Kameňák 5, ktorú uprednostnilo 217-tisíc mladších divákov (17,1 %). V 12+ mal český film 295-tisícové publikum (12,6 %). Markíza bola trojkou trhu.

O niečo lepšie na tom totiž okrem Joj bola aj Jednotka, na ktorej šla vianočná rozprávka Anjel Pána, ktorú si pozrelo 377-tisíc divákov (15,9 %), do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 225-tisíc z nich (17,5 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Počasie na Markíze, pozrelo si ho 323-tisíc mladších divákov (28 %) a 571-tisíc v 12+ (25,2 %).

V sobotu večer sa darilo Joj s komédiou Vianočná žúrka. S filmom bola lídrom, pozrelo si ho 262-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,5 %), v širšej 12+ mal sledovanosť 356-tisíc divákov a share 17,6 percenta.

Snímku Snehulienka a lovec na Markíze si zvolilo 219-tisíc mladších divákov (20 %) a 331-tisíc v 12+ (16,8 %). Na Jednotke šiel charitatívny galaprogram Hodina deťom. Úspešnejší bol v univerzálnej cieľovke 12+, kde mal 251-tisíc divákov (13 %). U mladého publika to bolo 94-tisíc ľudí (8,8 %).

Najsledovanejšia počas dňa bola opäť predpoveď, tentoraz na Joj. Najlepšie počasie si pozrelo 289-tisíc mladších divákov (25,7 %) a 549-tisíc celkovo (25,4 %).

V piatok večer viedla Markíza so spomínaným finále Farmy, ktoré bolo aj nasledovanejším programom dňa v 12 – 54. Záver deviatej série reality šou si po 20:30 pozrelo 244-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,4 %) a 514-tisíc celkovo (25 %). V oboch cieľovkách to bol rekord celej série. 

Finále Farmy dosiahlo slabšie čísla ako vyvrcholenie predošlej ôsmej série na jar. Na nižších číslach bola výkonnosť aj celej série – v priemere dosiahli jednotlivé časti sledovanosť 175-tisíc divákov (20,8 %), v 12+ to bolo 355-tisíc (22,2 %). Na porovnanie ôsma Farma mala priemer u mladšieho publika 195-tisíc divákov (22,6 %), v širšej cieľovke 384-tisíc (23,8 %).

Dvojkou trhu bola v piatok zábavná šou Milujem Slovensko na Jednotke, ktorú sledovalo 233-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,6 %) a 482-tisíc v 12+ (22,5 %). Na Joj šiel film Jedna za všetky, ktorý si pozrelo 192-tisíc mladších divákov (18,4 %) a 287-tisíc v 12+ (14,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)