Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Extrémne premeny zdolali aj Nikto nie je dokonalý, v 12+ boli programy vyrovnané

13.09.2017, 14:18 | pol | © 2017 News and Media Holding

Ďalší súboj komerčných staníc mal v utorok večer v komerčnej cieľovke rovnakého víťaza ako v predošlých dňoch. Markíza sa presadila s Extrémnymi premenami, Joj s premiérou Nikto nie je dokonalý v novej sezóne držala krok len v širšej cieľovke 12+.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Markíza dosiahla s Extrémnymi premenami prakticky rovnakú sledovanosť ako pred týždňom. Chudnutie Košičana Petra sledovalo 254-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo znamenalo trhový podiel 24,1 percenta. V 12+ mala relácia 376-tisíc divákov (18,9 %).

Joj, ktorá pred týždňom proti Extrémnym premenám vyrukovala so štartom zoznamky Take Me Out, tentoraz v utorkovom slote vysielala zábavnú šou Nikto nie je dokonalý vracajúcu sa po letnej prestávke. V komerčnej cieľovke nemala lepšiu výkonnosť ako Take Me Out – Joj priniesla podiel 15,5 percenta. Pozeralo ju 162-tisíc mladších divákov.

Naopak v širšej cieľovke 12+ bolo Nikto nie je dokonalý výrazne silnejšie – dovedna malo 376-tisíc divákov, teda rovnaký počet ako Extrémne premeny. Podiel Nikto nie je dokonalý v 12+ dosiahol 19,2 percenta.

Jednotka v utorok vysielala pokračovanie minisérie Maigret, ktorú si podľa peoplemetrov zvolilo 185-tisíc divákov (9,1 %), z toho 82-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (7,6 %).

Markíza si následne udržala pozíciu lídra s náskokom vďaka reality šou Farma. Tú si pozrelo po 22:10 156-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 298-tisíc v 12+ (26,3 %).

Súťaž Heslo na Joj v tom čase pozeralo 65-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,6 %) a 126-tisíc v 12+ (10,7 %).

Najsledovanejším programom utorka boli u mladých Televízne noviny Markízy, ktoré videlo 258-tisíc divákov (27,5 %). V 12+ išlo o 519-tisíc ľudí (27,7 %).

U univerzálneho publika boli silnejšie správy na Jojke. Noviny TV Joj si pozrelo 567-tisíc divákov (28,8 %). Do komerčnej cieľovky spadalo 248-tisíc z nich (25 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Extrémne premeny, Farma, heslo, Markíza, Nikto nie je dokonalý, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)