Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Evita si účinkovanie v novej šou Markízy rozmyslela

12.03.2017, 14:05 | Michal Vasko

Príprava novej licencovanej šou Do roka a do dňa je ešte len v začiatkoch a už sa vyskytli zmeny v obsadení. Reláciou Markízy mala divákov sprevádzať známa spisovateľka Evita Urbaníková. Spolupráca sa napokon nekoná.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy

Markíza

Moderátorku programu predstavila televízia v jednej z reportáží magazínu Reflex. Evita sa však vo formáte nakoniec neobjaví. Argumentuje inými pracovnými povinnosťami. 

„Pani Urbaníková bola projektom naozaj nadšená, ale neskôr sa rozhodla nepokračovať v spolupráci,“ vyjadrila sa pre denník Nový čas hovorkyňa Markízy Tatiana Tóthová. Televíza teraz musí hľadať vhodnú náhradu.  

Evita s Markízou v minulosti spolupracovala na viacerých projektoch – glosovala v reláciách Sedem s.r.o. či Adela Show. Komerčná televízia je aj partnerom nedávno uvedenej snímky podľa Urbaníkovej knihy Všetko alebo nič. Samotná spisovateľka má v súčasnosti vlastnú reláciu v rozhlasovom éteri – nedeľný formát na Rádiu Expres.

Šou Do roka a do dňa vzniká na základe licencie z Veľkej Británie, kde vlani formát This Time Next Year uviedla komerčná televízia ITV.

Nakrúcanie programu, ako vyplýva aj z názvu, trvá reálny rok. V aktuálnej prípravnej fáze televízia zháňa účinkujúcich a vyzýva ich na prihlásenie sa do šou. Má ísť o záujemcov, ktorí chcú dospieť k zmene vlastnými silami, vedia, čo chcú, ale nevedia sa nakopnúť.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Markíza