Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Eurotelevízia v januári zväčší formát a pridá pätnásť nových staníc

16.12.2010, 10:00 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Tradičný programový týždenník sa rozšíri najmä o programové rozpisy filmových a dokumentárnych kanálov. Pribudnú aj Digi Sport či TV Lux.

  • Tlačiť
  • 0

bauer_media_sk_logo_krasne.gif

Po dvojtýždenníku TV Svet sa do úprav programového servisu pustil aj tradičný týždenník Eurotelevízia z produkcie vydavateľstva Bauer Media SK. Vo vianočnom dvojčísle avizuje jeho obohatenie o pätnásť nových staníc a rozšírenie ich celkového počtu z 45 na 52. K zmene má dôjsť od čísla 4, ktoré bude v predaji od 15. januára 2011.

Eurotelevízia sa rozšíri najmä o programové rozpisy filmových a dokumentárnych kanálov. Konkrétne pribudnú TV Barrandov, Nova Cinema, Prima Cool, Filmbox Extra, Cinemax, HBO Comedy, Kino CS, CS Film, Viasat Nature, History Channel, Doku CS, Nat Geo Wild, Travel Channel, Digi Sport a TV Lux.

Väčšinu nových staníc má v ponuke satelitná platforma Skylink. Pre Digi Sport, ktorý šíri výhradne operátor Digi Slovakia, ide s výnimkou špecializovaného denníka Šport o prvý významný prienik do tlačených televíznych programov.  

eva_vargova_eurotelevizia_Bauer Media SK

"K rozšíreniu programových staníc sme pristúpili jednak na základe rozrastajúceho sa počtu televíznych staníc, ktoré majú slovenskí diváci k dispozícii, či už prostredníctvom programových balíkov káblových operátorov, alebo satelitného príjmu, ako aj na základe čitateľského prieskumu, ktorý sme uskutočnili na jeseň roku 2010," vysvetlila pre Mediálne.sk šéfredaktorka Eurotelevízie Eva Vargová (na snímke). Zo súčasnej ponuky by malo vypadnúť osem staníc, Vargová ich nekonkretizovala.

Zmeny podľa šéfredaktorky Eurotelevízie nemajú súvis s konaním konkurenčného TV Svetu, ktorý programy viacerých rovnakých staníc začal zverejňovať v novembri. "Aktivity ostatnych programovych týždenníkov a suplementov dennej tlače, samozrejme, pozorne monitorujeme, ale rozšírenie programovej ponuky Eurotelevízie bolo nezávisle od konkurencie naplánované na začiatok roku 2011. Čiže, konkrétne zmeny a zjednotenie programových staníc v dvojtýždenníku TV Svet, či prílohe TV Oko, náš časový harmonogram nijako neovplyvnili," povedala.

S pridaním nových staníc súvisí aj úprava grafického vizuálu programovej časti Eurotelevízie. "Zachovávame štýl a tradíciu, na ktorú je čitateľ zvyknutý a čo na Eurotelevízii oceňuje: kvalitný servis, prehľadný popis programov, ktorý zároveň spĺňa aj estetické kritériá. Čo sa publicistickej časti Eurotelevízie týka, snažíme sa prinášať také informácie a rubriky, ktoré budú pre čitateľov atraktívne. Rozdiel bude aj v optickom prevedení časopisu, kde na rozdiel od konkurencie, formát titulu
zväčšujeme,"
dodala.

eurotelevizia_logo

Bauer má už od roku 2008 v zálohe ochranné známky názvov Eurotelevízia Digital, TV Max Digital a Tele Digital Magazín. "V budúcnosti a v súvislosti s digitalizáciou televízneho vysielania na Slovensku by sme pod týmito názvami mohli vydávať nové, ďalšie TV guidy," tvrdil vtedajší šéf vydavateľstva Jaromír Skopalík. Či sa niektorý z nových titulov stane realitou v roku 2011, kedy Slovensko prechádza na digitál, Vargová nekonkretizovala. "Vydavateľstvo sa zaoberá novými projektmi, ktoré budú mať pozitívny ohlas u čitateľov," uzavrela.

Eurotelevízia si posledné mesiace udržiava stabilnú predajnosť mierne pod 90-tisícovou hranicou. V aktuálne auditovanom októbri 2010 sa z titulu predalo 88 911 kusov a za predchádzajúcich dvanásť mesiacov v priemere 92 322 výtlačkov.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)