Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dr. Dokonalý odštartoval na TV Joj úspešne

23.10.2012, 13:00 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Najsledovanejšími programami na trhu boli v pondelok Najlepšie Počasie a Panelák, hlavné spravodajstvá Markízy a Joj dosiahli vyrovnané výkony

  • Tlačiť
  • 0

Pôvodný, za kontroverzných okolností premenovaný seriál Dr. Dokonalý odštartoval v pondelok na obrazovke televízie Joj úspešne.

Podľa tlačovej správy bol v čase svojho vysielania jednotkou na trhu s ratingom 7,5 % a nadpriemerným trhovým podielom 26,7 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ho 252-tisíc mladších divákov.

Zdroj: TV Joj

Dr. Dokonalý sa väčšinu času vysielal súbežne s dlhodobo neuspokojivo výkonnou kulinárskou súťažou MasterChef (5,3 % / 22,0 %) na Markíze, ktorú uprednostnilo 178-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa podľa tlačovej správy stal denný seriál Panelák (11,0 / 28,6 %) na TV Joj. Nadpriemerný výkon zaznamenala aj konkurenčná reality šou Farma (10,3 % / 27,4 %) na Markíze. Panelák si zvolilo 370-tisíc a Farmu 346-tisíc mladších divákov.

TV Joj bola napriek už iba vlažným výkonom trhovým lídrom aj v nočných hodinách s reality šou Dom snov (3,1 % / 18,7 %) a s pôvodným sitcomom Hoď svišťom (1,5 % / 20,7 %). Na Markíze sa v tom čase výrazne nedarilo sitcomu Dva a pol chlapa (2,9 % / 19,8 %) a Nočným Televíznym novinám (1,3 % / 15,7 %).

Verejnoprávna Jednotka v pondelok večer uspela s romantickým filmom Vôňa bazy (10,6 % v 12+ a 7,3 % v 12-54), ako aj s nasledujúcou publicistickou reláciou Reportéri (10,3 % v 12+ a 7,9 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc bol najúspešnejší pôvodný romantický seriál Druhý dych (8,8 %) na Doma. S taktiež nadpriemernými výkonmi na neho nadviazali romantický film V Údolí divých ruží: Rieka lásky (4,9 %) a seriál Ezel (6,1 %).

Zdroj: TV Markíza

Konkurenčná televízia Plus si udržala svoj pondelkový štandard s kriminálnymi seriálmi C.S.I.: Kriminálka Miami (6,1 %), C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (6,1 %), Biele goliere (6,0 %) a Dexter (6,0 %).

Mužský kanál Dajto podľa informácií Mediálne.sk zabodoval s dvojicou filmov Top Gun (3,4 %) a Šialení zabijaci (3,4 %), medzi ktorými odvysielal reláciu Sexy šport (2,8 %).

V podvečernom súboji podľa tlačovej správy porazila Súdna sieň (5,4 % / 25,0 %) na Joj konkurenčné Bez servítky (4,5 % / 20,7 %) na Markíze. Na Jednotke zaznamenali vysoko nadpriemerné výkony súťaže Duel (14,8 % v 12+ a 9,7 % v 12-54) a 5 proti 5 (15,1 % v 12+ a 12,4 % v 12-54).

Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli Televízne noviny (11,0 % / 35,9 % v 12-54) na Markíze pred Novinami TV Joj (10,4 % / 32,0 % v 12-54) s rozdielom 19-tisíc mladších divákov.

Celkovo najsledovanejším programom pondelka bolo Najlepšie Počasie (11,8 % / 33,4 % v 12-54) na TV Joj s 396-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov pri obrazovkách.

Zdroj: TV Joj

TV Joj bola v pondelok podľa informácií Mediálne.sk v rámci cieľovky 12-54 trhovým lídrom v reklamne najdôležitejšom prime-time s podielom 28,6 %. TV Markíza zaostala o 0,8 percentného bodu s výsledkom 27,8 %.

Z hľadiska televíznych skupín dosiahlo CME (Markíza, Doma, Dajto) celodenný výkon 32,8 %, kým Joj a Plus si z trhového koláča spoločne prisvojili 29,1 %. S výrazným odstupom nasledovali Jednotka a Dvojka so súhrnným podielom 10,4 % v 12+ a 7,4 % v 12-54. Ostatné televízie dosiahli výkon 30,7 %.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)