Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dobre vedieť! odolalo Habovřeskom, Nikto nie je dokonalý na čele

25.05.2016, 13:59 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Kuchárska reality šou Habovřesky sa pri svojej utorkovej premiére uviedla ako trhová dvojka. Pozíciu lídra si držala Markíza so svojou kvízšou Dobre vedieť!. V skoršom pásme po 20:30 mala navrch rovnako ako pred dvomi týždňami v oboch hlavných cieľovkách Jednotka so šou Nikto nie je dokonalý.

  • Tlačiť
  • 0

Mierny pokles Svokry na Markíze oproti predošlému týždňu poslal zábavnú reláciu RTVS do vedenia. Nikto nie je dokonalý sledovalo v utorok 209-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 19 percent. V 12+ mala Jednotka v tom čase 482-tisícové publikum (23 %).

Spomínaná Svokra zaujala 196-tisíc mladších divákov (17,8 %) a 381-tisíc v 12+ (18,3 %). Joj po 20:30 vysielala seriál Zoo, ktorý uprednostnilo 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,8 %) a 362-tisíc celkovo (17,3 %).

V ďalšej časti večera si líderstvo vzala Markíza. Jej zábavný kvíz Dobre vedieť! sledovalo po 21:50 178-tisíc divákov v komerčnej cieľovke, čo prinieslo podiel 22 percent. V 12+ mal licencovaný formát 299-tisíc divákov (20,1 %).

Novinka Joj v utorkovej štruktúre Habovřesky prilákala 159-tisíc mladších divákov (19,4 %). V 12+ videlo reláciu 266-tisíc divákov (17,7 %).

Silná je v prime-time naďalej aj menšia stanica Doma v čase vysielania telenovely Kúsok zo mňa. Prvý diel z nasadenej dvojporcie, ktorý sa prekrýval s Dobre vedieť! aj Habovřeskami mal 165-tisícové publikum (9,5 %), z toho 44-tisíc divákov spadalo do cieľovky 12 – 54 (4,6 %). Druhá časť po 22:35 ešte mierne podrástla, videlo ju 176-tisíc ľudí (16,9 %), z toho 43-tisíc mladších (7,9 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré sledovalo 258-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,4 %). V 12+ mal spravodajský súhrn 586-tisíc divákov (33,6 %).

Markíza začala v tomto týždni zároveň vysielať svoj spravodajský blok v mierne inovovanej podobe. Pri závere hlavnej relácie nenasleduje rozlúčka, ale bezprostredne Počasie. Po ňom sa ešte diváci vrátia do štúdia Televíznych novín, kde im moderátori správ v novom mikroformáte hovoria detaily o večernej programovej ponuke televízie. Na novinku nadväzuje reklamný brejk, žrebovania lotérií Tiposu a Športové noviny.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dobre vedieť, Markíza, Nikto nie je dokonalý, RTVS, sledovanosť, Svokra, Svokra, TV Joj, ZOO

Diskusia (0 reakcií)