Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Divák sa Rade sťažoval, že množstvo reklám cez hokej mu ohrozuje duševné zdravie

08.07.2019, 12:35 | reb | © 2019 News and Media Holding

Rada pre vysielanie a retransmisiu posudzuje všetky podnety od divákov. Na svojom poslednom zasadnutí pred letnou prestávkou posudzovala aj dve sťažnosti voči odvysielaným reklamám.

  • Tlačiť
  • 0

Regulátor dostal v uplynulom období viacero sťažností smerujúcich voči priamym prenosom zápasov z hokejových MS vo vysielaní RTVS. 

Podnety nesmerovali v tomto prípade voči samotným športovým duelom či komentátorom, ako býva často zvykom, ale poukazovali na príliš veľký objem reklám. 

Reklamy cez hokej môže byť viac

Sťažovateľ nekonkretizoval spoty žiadneho zadávateľa, za problém považoval komerčné brejky ako celok. Podľa podnetu bol ich počet počas troch zápasov šampionátu „neúnosný“ a trvali tak pridlho, až „ohrozovali duševné zdravie“.

Nespokojný divák v podnete dokonca napísal, že mieni požiadať aj o vrátenie koncesionárskych poplatkov. 

RTVS podľa regulátora 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Rada pre vysielanie a retransmisiu

Diskusia (0 reakcií)