Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Diskusia O 5 minút 12 bola najsledovanejšia od marca 2014

01.02.2016, 14:42 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Blížiace sa parlamentné voľby posilňujú výkonnosť politickej diskusnej relácie RTVS O 5 minút 12. Tá v nedeľu dosiahla takmer dvojročné maximum, silnejšia bola naposledy pri prezidentských voľbách v marci 2014.

  • Tlačiť
  • 1

Debatu premiéra Roberta Fica (Smer-SD) s Jánom Figeľom (KDH), v ktorej boli prezentované čísla z prieskumu agentúry Median a témami boli aj štrajk učiteľov a výpovede sestier, videlo v nedeľu na obed 331-tisíc divákov, čo Jednotke prinieslo trhový podiel 24,3 percenta. V mladšej cieľovke 12 – 54 diskusiu sledovalo 102-tisíc divákov (13,3 %).

RTVS sa v nedeľu darilo aj na Dvojke, kde vysielala záverečný program ME v krasokorčuľovaní. Druhú časť exhibície si po 16. hodine pozrelo 359-tisíc divákov (21,8 %), v komerčnej cieľovke to bolo 135-tisíc divákov (14,8 %).

Verejnoprávna televízia uvádza priemernú sledovanosť prenosov z európskeho šampionátu, ktorý hostila Bratislava, 164-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke 12+ pri podiele 11,9 percent. Aspoň na polhodinu si krasokorčuľovanie vysielané počas piatich dní pozrelo 874-tisíc divákov, najsilnejšou cieľovkou boli prekvapujúco ženy 55+ (share 18,3 %).

V nedeľnom prime-time najviac divákov zaujala Markíza s filmom Rýchlo a zbesilo 4, sledovalo ho 270-tisic divákov z komerčnej cieľovky (23,4 %) a 348-tisíc v 12+ (17,4 %).

Dvojkou v komerčnej cieľovke bola Joj so snímkou Vysoká hra, uprednostnilo ju 230-tisíc divákov (19,4 %). V 12+ išlo 323-tisíc divákov (15,6 %).

U univerzálneho publika bola lídrom Jednotka so seriálom Kolonáda – zvolilo si ho 425-tisíc divákov (18,6 %), do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 133-tisíc ľudí (10,4 %).

Najsledovanejším programom dňa boli u mladých Športové noviny Markízy, ktoré videlo 383-tisíc divákov (30,8 %). V 12+ boli ratingovo najsilnejšie Noviny TV Joj so 703-tisícovým publikom (31,1 %), Televízne noviny Markízy mali podobný výkon – 696-tisíc divákov (31,2 %).

V sobotu dominovala komédia My sme Millerovci na Markíze, ktorú sledovalo 273-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,5 %), čo stačilo na pozíciu najsledovanejšieho programu dňa. V 12+ mal film 357-tisíc divákov (19,1 %).

Joj konkurovala historickou snímkou Stalingrad, ktorá zaujala 191-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (18,2 %) a 280-tisíc celkovo (15,4 %).

Jednotka mal najviac divákov večer pri formáte Nečakané stretnutia, videlo ho 277-tisíc divákov (13,3 %), z toho 74-tisíc mladších (6,6 %).

V piatok sa podarilo zvýšiť oproti predošlým týždňom výkonnosť v komerčnej cieľovke Markíze, ktorá vysielala namiesto Búrlivého vína film. Snímku Nezastaviteľný si pozrelo 265-tisíc divákov vo veku od 12 do 54, čo prinieslo stanici líderskú pozíciu (24,5 %).

V 12+ mal film Markízy 403-tisíc divákov, v univerzálnej cieľovke ho predstihla Jednotka s reprízou Milujem Slovensko, ktorá zaujala 492-tisíc divákov (23,6 %). V 12 – 54 mala zábavno-súťažná šou 250-tisíc divákov (22 %).

Joj v piatkovom prime-time pokračovala s českým seriálom Vinári, ktorý dosahuje podpriemerné čísla. Ostatnú časť sledovalo 93-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,2 %) a 136-tisíc v 12+ (6,5 %).

Následnú zoznamku Farmár hľadá ženu so začiatkom po 21:50 sledovalo 90-tisíc mladších divákov (10,1 %) a 146-tisíc v 12+ (9,4 %).

Na čele poradia najsledovanejších programov boli v piatok Televízne noviny, spravodajský súhrn na Markíze nevynechalo 278-tisíc mladších divákov (28,2 %) a 607-tisíc v 12+ (31,6 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Farmár hľadá ženu, Jednotka, Kolonáda, Markíza, Milujem Slovensko, O 5 minút 12, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Vinári