Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dedičstvo na Farmu nestačilo, štartovalo však lepšie ako Klan

08.10.2013, 18:33 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Markíza mala v rebríčku sledovanosti za pondelok svoje programy na prvých šiestich priečkach

  • Tlačiť
  • 0

DedičstvoZdroj: TV Joj

Nový seriál televízie Joj Dedičstvo sa v pondelok o 21:40 uviedol sledovanosťou 5,9 percenta v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Viedol si tak mierne lepšie ako premiéra Klanu v nedeľu 1. septembra, ktorá dosiahla rating 5,7 percenta. Seriál po troch častiach následne Joj stiahla.

Dedičstvo, ktoré je 34-dielnym seriálom z vidieckeho prostredia nasadzované raz týždenne, malo u mladších divákov trhový podiel 20,6 percenta. Podľa Joj mala novinka najviac divákov v Bratislavskom kraji (rating 9,5 % / share 23,6 %) a v cieľovke muži 15 – 24 (4,2 % / 30 %). 

V slote bola v strategickej cieľovke jednotkou trhu Markíza s Farmou, ktorá zaznamenala sledovanosť 9,0 percenta a trhový podiel 30,6 percenta. Najsledovanejším programom dňa bolo aj tentoraz Búrlivé víno (12,5 % / 33,0 % v 12-54).

Markíza v tlačovej správe komunikovala aj vyše pol milióna divákov podvečerného seriálu Chlapi neplačú v širšej cieľovke 12+. Hoci komerčné televízie sa primárne sústreďujú na mladšiu divácku skupinu a Joj v univerzálnej cieľovke výsledky sledovanosti nekomunikuje vôbec, Markíza zdôraznila, že Chlapi neplačú mali celkovo viac divákov ako oba prime-timeové seriály Joj - Panelák aj Dedičstvo.

V komerčnej cieľovke mala Markíza v pondelok v rebríčku sledovanosti svoje programy na prvých šiestich priečkach, Búrlivé víno, Chlapi neplačú a Farmu doplnili spravodajské relácie Televízne noviny, Športové noviny Počasie.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)