Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Darius Anton Hatok z TV Lux: Aj naďalej chceme ľuďom prinášať hodnotovú alternatívu

27.12.2010, 13:30 | Mediálne.sk

Riaditeľ televízie Lux.

  • Tlačiť
  • 0

Aký to bol rok?

hatok_darius_TV Lux

V dennodennom zhone celého roka si človek viac uvedomuje starosti, to čo je potrebné stihnúť. Ale s odstupom času ostávajú v človeku spomienky a myšlienky len na to dobré. Podobne to bolo aj s TV Lux v roku 2010. V dennom pohľade bol tento rok náročný ako pre každú spoločnosť. Náročná ekonomická situácia preverila aj našu pripravenosť a ochotu čeliť situácii so vzpriamenou hlavou. Bolo potrebné zodpovedne prehodnotiť financie a ich alokovanie. Pri programovej štruktúre sme museli citlivo zvažovať projekty, ktoré pripravovať a ktoré na svoj rozbeh ešte musia čakať. Ale v pohľade späť, na konci roka 2010 môžem povedať, že to bol pre TV Lux úspešný rok. Silná podpora, aká sa nám dostala zo strany divákov aj členov Klubu priateľov TV Lux, nám dodávala denne ten rámec podpory, ktorý je potrebný na zodpovednú prípravu vysielania. Aj vďaka tejto podpore, aj vďaka podpore majiteľov sme spustili od septembra novú programovú štruktúru, ktorej súčasťou sa stali celovečerné filmy – divákmi dlho žiadané, upravili sme scénu a zdynamizovali reláciu Doma je Doma. Pribudla nová publicistická relácia Celou vetou a zábavná Gurmánska misia.

Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?


Rok 2010 bol pre Slovensko rokom volieb. Tie rezonovali vo všetkých médiách. Ich výsledky ovplyvňujú dianie na niekoľko nasledujúcich rokov. Diskusie budú pokračovať aj naďalej. Pozitívnu funkciu médií som ale ja vnímal pri dvoch významných (i keď nešťastných) udalostiach. Tou prvou bolo zemetrasenie, ktoré postihlo oblasť Haiti a tou druhou boli záplavy, ktoré postihli časti Východného Slovenska. Médiá využili svoju moc a veľmi pozitívne hodnotím, že splnili funkciu komunikátora a sprostredkovateľa výziev na pomoc a solidárnosť. Aj vďaka médiám sa uskutočnili snáď najmasívnejšie zbierky pomoci postihnutým. Najväčšia pomoc išla práve z katolíckej obce prostredníctvom charitatívnych a mimovládnych organizácií. Veľmi veľký ohlas mali zahraničné cesty sv. otca Benedikta XVI. Hlava katolíckej cirkvi má marginálny názorový vplyv vo vyjadreniach pre viac ako 1,2 mld. katolíkov vo svete isto aj ďalšie denominácie.

Čo očakávate od budúceho roka?

Do nasledujúceho roka sa dívame s nádejou. Uvedomujem si, že rok bude náročný. Svoje pozície si budeme musieť obhájiť a náročne získavať väčšiu sledovanosť. Napriek tomu chceme priniesť na obrazovky TV Lux ďalšie hodnotné filmy. Chceme aj naďalej ľuďom prinášať hodnotovú alternatívu. Chceme byť prítomní vo viacerých farnostiach, priniesť viac priamych prenosov. V programovej štruktúre je dosť priestoru na nové nápady a programy, takže S chuťou do nového roka 2011!

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Mediálni lídri 2010

Diskusia (0 reakcií)