Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ďalšia Tvoja tvár znie povedome v roku 2018, na jeseň dá Markíza Let's Dance

09.05.2017, 23:59 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Ihneď po pondelkovom finále Tvoja tvár znie povedome potvrdila Markíza ďalšiu sériu tohto licencovaného formátu. Šou však dopraje prestávku, s pokračovaním počíta v budúcom roku. Na jeseň po rokoch vráti televízia tanečný formát Let's Dance.

  • Tlačiť
  • 0

Štvrtú sériu Tvoja tvár znie povedome potvrdil na webe Markízy generálny riaditeľ televízie Matthias Settele, podľa jeho slov príde do vysielania v roku 2018.

Markíza so šou začala vlani na jar, po nadštandardných výkonoch prvej série priniesla pokračovanie hneď na jeseň a tento rok na jar sa vysielala už tretia séria. Pred štvrtou nechá televízia divákov od formátu si odpočinúť.

Výkonnosť Tvoja tvár znie povedome je síce pre Markízu stále nadpriemerná a šou jej prináša líderskú pozíciu, no čísla v ostatnej sérii už oproti prvým častiam, keď bol program neopozeraný, klesli.

Finále tretej série nasadené kvôli nedeľnej kolízii s vystúpením slovenských hokejistov na MS na pondelok bolo vôbec najmenej sledovanou časťou, odkedy Markíza program uviedla. Videlo ho 240-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,7 %) a 416-tisíc v 12+ (21,9 %).

Celkový priemer tretej série dosiahol 280-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 26,2 percenta. V 12+ šou sledovalo v priemere 447-tisíc divákov (23,7 %).

Na porovnanie priemer druhej série vlani na jeseň bol 336-tisíc divákov v 12 – 54 (32,3 %) a 520-tisíc v 12+ (29,1 %). Prvá edícia vlani na jar posielala ešte Markízu nad málo vídane podiely nad 40 percentami. Priemer bol 470-tisíc divákov v 12 – 54 (41,4 %) a 702-tisíc v 12+ (36,2 %).

Markíza vysiela šou na základe licencie od spoločnosti Endemol Shine. Formát s originálnym názvom Your Face Sounds Familiar sa presadil aj na viacerých ďalších trhoch, úspech má aj v Česku, kde ho vysiela Nova – sestra Markízy zo skupiny CME. Pre Markízu šou vyrába spoločnosť Promea Communication.

Pri pauze Tvoja tvár znie povedome dostane po dlhšej odmlke na jeseň tohto roka šancu tanečný program Let's Dance, ktorý Markíza naposledy vysielala v roku 2011. Šiesta séria tak príde po šesťročnej prestávke. Prvý raz program televízia nasadila v roku 2006. Medzi hlavnými ťahákmi na tento rok ho inzerentom pôvodne neavizovala. 

Markíza už jesenné nasadenie licencovaného formátu (Dancing with the Stars) pred časom oficiálne potvrdila. Zrejme sa pokúsi aj o návrat osvedčeného moderátorského dua Martin „Pyco“ Rausch – Adela Banášová. Oboch má aktuálne vo svojich projektoch – práve v Tvoja tvár znie povedome respektíve Chart Show. V slovenskej verzii Dancing with the Stars sa ako moderátori v minulosti ešte predstavili Zuzana Fialová a Libor Bouček.

marcin_dance_markiza

Markíza môže Let's Dance opätovne vysielať vďaka dealu CME, ktoré práva tento rok predĺžilo pre väčšinu svojich teritórií. Aktuálne tanečnú šou vysiela rumunská Pro TV aj slovinská Pop TV. Prvý raz ju prinesie aj chorvátska Nova TV. Okrem Markízy program obnoví aj bulharská Nova TV, ktorá ho už v minulosti rovnako ako slovenská televízia vysielala.

V Česku CME práva na Lets Dance nevlastní, šou tam vysiela verejnoprávna ČT. Doteraz priniesla osem sérií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Let's Dance, Markíza, Tvoja tvár znie povedome

Diskusia (0 reakcií)