Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ČT1, ČT2, ČT24 končia, nastupuje Jednička, Dvojka a Dvacet čtyřka

21.08.2007, 14:28 | Matej Lauko

Základné logo Českej televízie sa nemení, zostáva rovnaké, tvrdí autor nového vizuálu.

  • Tlačiť
  • 2

nove_logotypy_ct-1.gif

Podobne ako Slovenská televízia po nástupe Richarda Rybníčka, aj ČT zmení od septembra názvy svojich okruhov. Používať bude označenia Jednička, Dvojka, Dvacet čtyřka.

Verejnoprávna Česká televízia (ČT) dnes v rannom vysielaní Dobré ráno predstavila novú grafiku, ktorú do vysielania nasadí od septembra. Jej hlavným cieľom je zjednotiť vizuály všetkých okruhov, teda oboch celoplošných programov ČT1 a ČT2, ako aj digitálnych staníc ČT4 Sport a ČT24. Všimol si to server ČRo Digital.

Podľa vedúceho grafického tímu Uroša Trefalta, ktorý nový vizuál pre ČT pripravil, sa zmena bude týkať zvučiek, predelov, upútavok, teda celej vonkajšej prezentácie televízie. Tá sa má štýlom priblížiť k verejnoprávnym staniciam ako ORF a BBC.

„Základné logo Českej televízie sa nemení, zostáva rovnaké. Diváci ho uvidia na obrazovke v ľavom hornom rohu. Aby sme pripomenuli, o aký kanál ide, pribudne animácia loga,“ upresnil Trefalt.

Každá stanica sa bude odlišovať vlastnou farbou, Jednička má byť červená, Dvojka žltá, športová ČT4 Sport dostane zelený obal a spravodajská Dvadset čtyřka temnejšiu červenú farbu. Nové logá televízia už vo vizuáloch ukázala, v pláne je však začať ich používať až po prechode na digitálne vysielanie.

Obrázky s ukážkami novej grafiky z vysielania ČT1 zachytil server ČRo Digital. Video s krátkou ukážkou grafiky zverejnil bloger Filip Rožánek.

  • Tlačiť
  • 2