Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Čo ja viem si drží vedenie, ako líder sa vrátilo aj V siedmom nebi

28.01.2019, 10:47 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Posledný januárový víkend priniesol návrat relácie V siedmom nebi do nedeľného prime-timeu, kde bola šou lídrom trhu. V sobotu mal u mladšieho publika navrch film na Markíze, v piatok najviac divákov oslovila kvízšou RTVS Čo ja viem.

  • Tlačiť
  • 0

V siedmom nebi sa do svojho slotu po vyše mesačnej pauze vrátilo s výkonom 7,6 percenta v komerčnej cieľovke 12 – 54, čo zodpovedalo 237-tisíc mladším divákom a podielu 20,6 percenta. V 12+ mala šou 578-tisícové publikum (27 %).

Markíza konkurovala premiérovým filmom Šialený Max: Zbesilá cesta, ktorý uprednostnilo 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 18,9 percenta. V 12+ mala snímka 269-tisíc divákov (13,2 %).

Na Jednotke bežal v nedeľu večer galavečer Krištáľové krídlo finišujúci až po 23. hodine. Sledovalo ho 208-tisíc divákov (10,2 %), z toho 77-tisíc v komerčnej cieľovke (7,1 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladých bolo Počasie na Markíze, ktoré sledovalo 342-tisíc divákov (28,1 %). V 12+ mala predpoveď 611-tisíc divákov (26 %). V univerzálnej cieľovke bolo sledovanejšie spravodajstvo Joj – Krimi, Najlepšie počasie aj Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 699-tisíc ľudí (30 %).

V sobotu večer viedol u mladšej cieľovky film V srdci mora, s ktorým Markíza oslovila 203-tisíc divákov (18,4 %). V 12+ mal 300-tisíc divákov (14,8 %).

V univerzálnej cieľovke sa viac darilo Joj s programom Všetko, čo mám rád, ktorý si zaplo 434-tisíc divákov (19,8 %). Do vekového rozpätia 12 – 54 spadalo 167-tisíc z nich (14,2 %).

Jednotka bola so Záhadami tela na úrovni 387-tisíc divákov v 12+ (17,3 %), v komerčnej cieľovke išlo o 176-tisíc divákov (14,6 %).

Počasie Markízy bolo aj tentoraz najsledovanejším programom dňa – v 12 – 54 malo 317-tisíc divákov (27,8 %) a v 12+ 568-tisíc (26,1 %).

V piatok večer si vedenie udržala kvízšou Čo ja viem. Tá pred týždňom pri štarte šiestej série zaznamenala historický rekord (559-tisíc divákov), ostatný diel sledovalo 517-tisíc divákov (24,4 %). Do cieľovky 12 – 54 spadalo 210-tisíc z nich (18,6 %).

Na komerčných staniciach išli v tom čase filmy – Harry Potter a Fénixov rád oslovil na Markíze 201-tisíc mladších divákov (19,7 %) a 243-tisíc v 12+ (13 %). Kingsman: Tajná služba na Joj zaujal 186-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (18,5 %) a 275-tisíc celkovo (15,1 %).

Najsledovanejším programom piatka u mladých bol podvečerný seriál Oteckovia. Na Markíze ho videlo 320-tisíc divákov pri trhovom podiele 36 percent. V 12+ to bolo 513-tisíc ľudí (28,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Jednotka, Krištáľové krídlo, Markíza, Oteckovia, sledovanosť, TV Joj, V siedmom nebi, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)