Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

CME dosadí do Markízy nového šéfa programu, Lišková končí

13.09.2017, 16:06 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

V televízii Markíza sa od októbra nanovo obsadí pozícia programového riaditeľa. Po Martine Liškovej post prevezme manažér CME Igor Draguzet.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Chorvát I. Draguzet má na starosti v rámci CME koordináciu programového plánovania. Od októbra bude priamo zodpovedať za program Markízy.

Nečakaná zmena prichádza uprostred hlavnej televíznej sezóny, do ktorej Markíza investovala po programovej stránke viac ako v minulosti. Zatiaľ televízii väčšina nových formátov funguje.

M. Lišková ako šéfka programu končí po necelom roku. Do Markízy, kde už pôsobila aj v minulosti, sa vrátila vlani v decembri, keď nahradila Silviu Majeskú, ktorá je momentálne na materskej dovolenke.

„Martina pripravila so svojim tímom excelentnú jesennú sezónu, ktorá odštartovala s vynikajúcimi formátmi prinášajúcimi výborné výsledky sledovanosti. Sme nadšení skvelou prácou, ktorú pre Markízu urobila v takom krátkom čase,“ povedal k výmene generálny riaditeľ Markízy Matthias Settele.

Podľa televízie sa pôsobenie rozhodla ukončiť samotná M. Lišková, ktorá sa chce znova naplno venovať svojej firme zameranej na filmovú a televíznu distribúciu. S Markízou má ďalej externe spolupracovať, napríklad na seriáli Rex.

V Markíze aktuálne prichádza aj k ďalšej zmene v najvyššom manažmente. Novým obchodným riaditeľom skupiny bude Juraj Máťuš prichádzajuci z Unimedie. Nahradí Inu Bauer.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy TV Markíza

Diskusia (0 reakcií)