Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Chart Show Markíze zabrala, Za sklom odsunula za seba

13.10.2016, 10:40 | pol | © 2016 News and Media Holding

Návrat hudobnej šou Chart Show zlepšil výkon Markízy v stredajšom prime-time, kde po dvoch týždňoch prevzala pozíciu lídra po Joj. Jej seriál Za sklom dosiahol nižšie čísla ako v prípade prvých dvoch častí.

  • Tlačiť
  • 0

Premiérovú Chart Show v stredu sledovalo 297-tisíc divákov z cieľovke 12 -54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 28,1 percenta. V 12+ mala dvojhodinová hudobná relácia 464-tisíc divákov (24,1 %).

Joj to prinieslo pokles seriálu Za sklom, ktorý o 20:35 sledovalo 224-tisíc mladších divákov (19,4 %), v 12+ ich bolo 387-tisíc (18,3 %).

Jednotka vysielala v stredu večer film 48 hodín, ktorý videlo 128-tisíc divákov (6,1 %), z toho 46-tisíc mladších (4 %).

Trhovou trojkou bola opäť stanica Doma so seriálom Vymenené životy. Po 20:35 prvý diel videlo 239-tisíc divákov (11,1 %), z toho 85-tisíc v komerčnej cieľovky (7,3 %), druhý 241-tisíc divákov (14,1 %) a 88-tisíc mladších (9,3 %).

V prípade spravodajských relácií mala tentoraz navrch s hlavným súhrnom Joj, ktorej Noviny sledovalo 262-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,2 %) a 597-tisíc celkovo (29,6 %). Televízne noviny Markízy mali 255-tisíc mladších divákov (25,9 %) a 548-tisíc v 12+ (28,2 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čína, miliardári

Diskusia (0 reakcií)