Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Česko Slovensko má talent začína u mladších divákov získavať prevahu nad Talentmaniou (aktualizácia)

21.09.2010, 15:30 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Joj sa udržala nad štyridsiatkou, Markíza klesla. Aktualizované o kompletné oficiálne výsledky.

  • Tlačiť
  • 39

Aktualizácia: Podľa upresnených oficiálnych výsledkov sledovanosti dosiahla šou Česko Slovensko má talent v nedeľu v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 16,6 % a podiel 43,3 %. "Ide tak o ďalšie navýšenie počtu divákov i podielu na trhu. Šou doteraz najvýraznejšie porazila konkurenčný projekt a opäť sa stala najsledovanejším programom dňa v 12-54," uviedol v tlačovej správe hovorca TV Joj Jozef Gogola. Talentmaniu na Markíze si pozrelo 36,9 % mladších divákov.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla šou Česko Slovensko má talent podiel 39,4 % a k obrazovkám pritiahla 822-tisíc divákov, čo oproti predchádzajúcemu vydaniu predstavuje nárast o 51-tisíc. Talentmania zaznamenala podiel 36,3 % a vybralo si ju 747-tisíc divákov. Medzitýždenne šou stratila 69-tisíc divákov.

Šou Česko Slovensko má talent bola podľa tlačovej správy najsledovanejšia medzi mladými divákmi (muži 15-24 podiel 51,6 %, ženy 25-34 podiel 48,4%) a v Bratislavskom kraji 12-54 s podielom 51,6 %. 


Zverejnené v pondelok 20. septembra 2010 o 13:45:

markiza_joj_logo.gif

Šou Česko Slovensko má talent začína získavať výraznejšiu prevahu nad konkurenčnou Talentmaniou. V strategickej cieľovej skupine 12-54 si ju včera podľa informácií Mediálne.sk pozrelo približne 42,5 % divákov, kým Markíze dalo prednosť okolo 37 % mladšieho televízneho publika. Ide o približné údaje, oficiálne dáta dnes ešte televízie z technických dôvodov nemajú k dispozícii.

Verejnoprávna Jednotka STV komerčným televíziám nedokáže byť vyrovnaným súperom. Prvý diel filmu Konečné priblíženie si včera v cieľovke 12+ pozrelo 9,4 % divákov, v 12-54 bol výsledok ešte nižší.

talentmania_porota_grab

Pred týždňom dosiahli v 12-54 obe talentové šou zhodný trhový podiel 41,2 % a Joj prvýkrát získala – hoci iba v rámci štatistickej odchýlky – miernu prevahu nad Markízou, o dvetisíc mladších divákov. V skupine 12+ ešte zvíťazila Markíza s podielom 40,5 %, Joj s Česko Slovensko má talent dosiahla 38,1 %.

Joj zaznamenala v cieľovke 12-54 prime-time podiel 35,5 %, čo je podľa tlačovej správy najlepší nedeľný výsledok od začiatku peoplemetrového merania sledovanosti. Markízu si vybralo 34,0 % a Jednotku 6,8 % divákov.

Česko Slovensko má talent bolo včera v čase svojho vysielania trhovým lídrom aj na českej Prime. Podľa tlačovej správy dosiahla šou v cieľovej skupine 15-54 trhový podiel 30,83 %, ČT 1 v rovnakom čase sledovalo približne 29 % a Novu 20 % divákov. V cieľovke 15+ sa však víťazom večera stala verejnoprávna ČT 1 s premiérou filmu Bathory, k obrazovkám podľa DigiZone.cz pritiahla 29,75 % divákov (1 215 000). Česko Slovensko má talent (27,04 % / 1 117 000) sa napriek tomu vyšplhalo do vysokého nadpriemeru komerčnej dvojky, Talentmania (22,23 % / 910 000) na Nove prepadla.

Markíza a Joj odvysielajú ešte po dva diely svojich talentových šou zo záznamu, následne 9. resp. 10. októbra 2010 začínajú semifinálové priame prenosy.

Nedeľné talentové šou

Talentmania, Markíza

  • 19. september: 747-tisíc divákov, share 36,3 % (12+) / 36,9 % (12-54)
  • 12. september: 816-tisíc divákov, share 40,5 % (12+) / 41,2 % (12-54)
  • 5. september: 771-tisíc divákov, share 38,0 % (12+) / 40,6 % (12-54)
  • 29. august: 756-tisíc divákov, share 37,5 % (12+) / 38,9 % (12-54)

Česko Slovensko má talent, Joj

  • 19. september: 822-tisíc divákov, share 39,4 % (12+) / 43,3 % (12-54)
  • 12. september: 771-tisíc divákov, share 38,1 % (12+) / 41,2 % (12-54)
  • 5. september: 731-tisíc divákov, share 36,1 % (12+) / 39,5 % (12-54)
  • 29. august: 598-tisíc divákov, share 29,2 % (12+) / 30,6 % (12-54)

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 39