Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Česko Slovensko má talent finišovalo s najvyšším podielom v sérii

03.12.2018, 13:06 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Šou Česko Slovensko má talent finišovala v sobotu na Joj najvyšším trhovým podielom série, nie však najvyšším ratingom. Program bol výrazným lídrom trhu, rovnako ako nedeľná šou V siedmom nebi. V piatok mala navrch Markíza vďaka Farme.

  • Tlačiť
  • 0

Šou Česko Slovensko má talent bola v komerčnej cieľovke 12 – 54 opäť najsledovanejším programom víkendu. Finále talentovej šou si v sobotu pozrelo 326-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 31,8 percenta.

Aj vďaka tomu, že posledný diel šou sa končil až po 23:30, share rástol na najvyššiu hodnotu v rámci aktuálnej série. Platilo to aj pri širšej cieľovke 12+, kde dosiahol 31,7 percenta. Finále oslovilo celkovo 592-tisíc divákov. Štyri časti Talentu v rámci série však boli sledovanejšie.

Celá séria Česko Slovensko má talent vysielaná prevažne v sobotnom prime-time priniesla Joj opäť vysoko nadpriemerné čísla. Priemerná sledovanosť dosiahla 310-tisíc divákov, čo zodpovedá ratingu 9,9 percenta a trhovému podielu 27,7 percenta. V 12+ mal program v priemere 542-tisíc divákov (26,4 %).

Markíza proti finále Talentu vyrukovala s filmom Môj kamoš obor, ktorý si pozrelo 153-tisíc mladších divákov (14 %) a 194-tisíc celkovo (9,8 %).

Jednotka bola dvojkou trhu v 12+ s kvízšou Záhady tela, ktorú sledovalo 256-tisíc divákov (12 %). V 12 – 54 išlo o 104-tisíc divákov (11,4 %).

Zaujímavosťou je, že Markíza bola na vyšších čísla ako v prime-time podvečer vďaka magazínu Smotánka, ktorý bol v komerčnej cieľovke po Počasí a Športových novinách tretím najsledovanejším programom televízie y u mladšieho publika. Smotánka dosiahla so 466-tisíc divákmi doterajšie maximum počas jesene s podielom 28,1 percenta. V 12 – 54 ju pozeralo 215-tisíc divákov (27,1 %).

V nedeľu večer bolo najsledovanejším programom V siedmom nebi, ktoré oproti návratu do vysielanie pred týždňom o niečo kleslo, no udržalo si výrazné vedenie. Program mal 312-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (27,6 %) a 696-tisíc celkovo (32,9 %).

Markíza v nedeľu konkurovala filmom John Wick, ktorý oslovil 209-tisíc mladších divákov (18,2 %) a 310-tisíc celkovo (14,5 %). Na Jednotke išlo v nedeľu večer dvojdielne Záhradníctvo, úspešnejšiu prvú časť sledovalo 148-tisíc divákov (6,3 %), z toho 74-tisíc mladších (5,8 %).

Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke bolo v nedeľu Počasie na Markíze, predpoveď si pozrelo 324-tisíc mladších divákov (26,3 %). V 12+ to bolo 592-tisíc ľudí (25 %).

V piatok večer opäť viedla Farma na Markíze. Duel reality šou sledovalo 248-tisíc mladších divákov (23,8 %) a 476-tisíc v 12+ (24 %).

V závese bola po 20:30 Jednotka so šou Milujem Slovensko, ktorú videlo 184-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,1 %) a 372-tisíc v 12+ (17,9 %). Na Joj šiel film Hačikó: Príbeh psa, ktorý zaujal 157-tisíc mladších divákov (14,9 %) a 266-tisíc v 12+ (13,3 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladých bol podvečerný seriál Markízy Oteckovia, ktorý si zaplo 312-tisíc divákov (37,7 %). V 12+ ho sledovalo 504-tisíc divákov (29,6 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Farma, Jednotka, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, V siedmom nebi, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)