Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Česko-slovenská Fashion TV chce denne vysielať osem hodín vlastnej tvorby

30.03.2011, 09:00 | Lukáš Kočišek | © 2011 News and Media Holding

Do naplnenia tohto limitu bude televízia spúšťať každý mesiac jeden nový formát. Divákov bude lákať aj na zákulisie Adela show.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

fashion_tv_czsk_logo

Česko-slovenská Fashion TV plánuje výrazne rozšíriť podiel vlastnej tvorby vo vysielaní. Po lifestylovom magazíne Fashion VIP majú každý mesiac do programovej štruktúry pribúdať nové formáty. Rozširovanie ponuky bude trvať až do naplnenia licenciou daného limitu 30 % lokálneho obsahu, čo je v prepočte osem hodín denne. V rozhovore pre web DigiZone.cz to povedala generálna riaditeľka stanice Gabriela Drobová.

Druhým prírastkom vlastnej tvorby bude v apríli magazín Backstage Czech&Slovak, ktorého obsahom má byť podľa Drobovej zákulisie módnych prehliadok, natáčanie reklám, filmov, televíznych projektov, fotoshootingy a "všetko to, kam sa bežný divák nemôže dostať". "V printoch a v médiách vidí len výsledok. Predpokladáme, že naši diváci budú chcieť vidieť to, čo bežne vidieť nemôžu, a svedčia o tom aj ohlasy z našich webových stránok. Je to dobré aj pre našich partnerov, ktorí s nami do toho pôjdu, pretože tým vyvoláme určitú zvedavosť," vysvetlila.

Gabika Drobova_Fashion TV

Súčasťou relácie bude aj Backstage Adela show. "To je jediný formát, ktorý som si nechala ako kreatívny producent z televízie Markíza. Chceme divákom ukázať, čo sa deje predtým, než Adela Banášová vystupuje vo svojej talkshow," dodala Drobová. Ďalšou novinkou bude relácia Street Fashion, ktorá má byť zameraná na mladších divákov. "S našimi stylistami a fashion bloggermi budeme divákom radiť, ako sa hrať s módnymi trendmi, čo je in a čím dokážu zaujať pri konkrétnej udalosti, ako sú napríklad prvé rande, promócie, party, ples a tak ďalej," priblížila riaditeľka.

Medzi štyri kľúčové zámery Drobovej po nástupe do funkcie patrilo zvýšiť penetráciu Fashion TV, posilniť marketingovú komunikáciu, vlastnú produkciu programov a propagáciu. "Našou obrovskou výhodou je, že na českom a slovenskom trhu nemáme medzi elektronickými médiami konkurenciu. Môžem povedať, že pre tento rok sme si nastavili biznis plán, že do Fashion TV dostaneme pätnásť VIP klientov, ktorí prinesú do vysielania určitý objem peňazí. Ten by som nerada špecifikovala. Deväť z nich už ale máme," naznačila aktuálny biznis plán. Má ísť o klientov z Česka a Slovenska.

Za licencovanou spoločnosťou Fashion TV stoja podľa Drobovej dvaja investori z úplne iného biznisu, ktorí nechcú byť medializovaní. Nedávne vrátenie licencie a následnú žiadosť o novú charakterizovala ako čisto právnickú záležitosť a zdôvodnila zmenami vo firme, ktoré súviseli s novým investorom. 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)