Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bývalí redaktori spravodajstva podali žalobu na RTVS

27.06.2018 | TASR | pol

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

28.06.2018 | bozsky

A na tomto prehraju:

"Prepustení redaktori RTVS ale uvádzajú, že ich práca vykazovala všetky znaky závislej práce, lebo pre RTVS vykonávali prácu dlhodobo a sústavne, osobne, podľa pokynov nadriadených zamestnancov, v mene RTVS a v pracovnom čase určenom RTVS." - nove vedenie RTVS sa ohradi, ze presne toto auditom zistili a boli nuteni ich zmluvy vypovedat. Nikto ich nemoze prinutit podpisat nove zmluvy, pokial to RTVS sama nechce.

29.06.2018 | Feribus

ja teda neviem ale cele roky im nevadilo, ze su na zmluvu ako externisti aj ked ich praca vykazoval znaky zavislej cinnosti?

30.06.2018 | muchomuurka

Aká naivita. Buď by mali prácu, alebo boli nezamestnaní. Vadilo im to, ale tieto kadejaké praktiky sa bežne dejú v štátnych inštitúciách. Zmluvy X krát predlžované po roku. Mali by sa na to mrknúť novinári. Pretože poznám ľudí, ktorí sú u jedného zamestnávateľa 15 rokov a stále im dávajú takéto kontrakty, hoci majú právny nárok na dobu neurčitú. Je to vec šikany zamestnancov, aby ich mohli prepustiť bez súdnych ťahaníc a bez udania dôvodu. Všetci zamestnanci sú ticho, lebo sa boja - SK je malé a reči sa šíria. Jedna sťažnosť na zamestnávateľa a do konca života si ten zamestnanec neškrtne.