Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Búrlivé víno pri návrate zaostalo za Mojou mamou, navrch malo v 12+

27.09.2016, 12:26 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Seriál Markízy Búrlivé víno sa v novej sérii uviedol ako trhová dvojka v komerčnej cieľovke, lídrom bola kuchárska gameshow Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj. Vinárska sága bola tradične úspešnejšia v univerzálnej cieľovke 12+.

  • Tlačiť
  • 0

Búrlivé víno odštartovalo do novej série so 125-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov. Markíze to prinieslo po 17:55 trhový podiel 18,7 percenta.

Moja mama varí lepšie ako tvoja mala v tom čase 139-tisíc divákov, čo znamenalo share Joj 21,3 percenta.

V 12+ bol silnejší seriál Markízy s 308-tisíc divákmi pri podiele 23,6 percenta. Varenie s rodičmi uprednostnilo 229-tisíc divákov (18,1 %).

Počas spravodajského bloku boli komerčné stanice relatívne blízko pri sebe. Televízne noviny na Markíze sledovalo 256-tisíc mladších divákov (26,7 %) a 565-tisíc celkovo (30,5 %). Noviny TV Joj s o polhodinu neskorším začiatkom videlo 268-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,6 %) a 579-tisic v 12+ (29 %).

Markíza bola výrazným lídrom s večernou ponukou vďaka úspešnému seriálu Horná Dolná. Ten v prípade ostatnej epizódy zaujal 427-tisíc mladších divákov (36,6 %) a 573-tisíc v 12+ (27,5 %).

Joj v pondelok konkuruje Inkognitom, jeho premiérové vydanie o 20:35 sledovalo 185-tisíc mladších divákov (16,2 %), v 12+ ich bolo 367-tisíc (18 %).

Markíza si držala pozíciu aj s následnou skečšou Kredenc so začiatkom o 21:50. V 12 – 54 mala relácia 237-tisíc divákov a share 27,5 percenta. U celého publika evidovala 309-tisíc divákov (19,7 %).

Joj po Inkognite o 22:00 otestovala reprízu seriálu Profesionáli, ktorú si pozrelo 75-tisíc mladších divákov (10,6 %) a 132-tisíc v 12+ (10,2 %).

Jednotka v pondelkovom filmovom okne nasadila snímku Marhuľový ostrov. Po 20:25 si ju zvolilo 162-tisíc divákov (8 %), z toho do cieľovke 12 - 54 spadalo 55-tisíc (4,9 %). 

Markíza si líderstvo udržala aj s reality šou Ostrov odsunutou do nočného slotu. Po 22:20 súťaž zaujala 125-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,8 %) a 176-tisíc v 12+ (17,3 %). Čiastočne sa prekrývala aj s Návštevníkmi na Joj, ktorí sa začínali až o 23:00. V tomto nasadení si ich našlo 38-tisíc mladších divákov (9,8 %) a 72-tisíc v 12+ (10,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Horná Dolná, Inkognito, Kredenc, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Návštevníci, Ostrov, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)