Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Blíži sa jeseň: Joj, Markíza i STV rotujú kvantá self-promo kampaní

17.08.2010 | Radoslav Augustín | © 2010 News and Media Holding

O dva týždne je tu september, niektoré z noviniek sa objavia už skôr. Upútavky na Česko Slovensko má talent, Dokonalý svet, "Najväčšie premiéry" Markízy, Klamári, Good Wife, "Bezstarostné popoludnia" Jednotky, Na streche.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

September a nová televízna sezóna je tu o pár dní. Pribúda self-promo kampaní na nové programy, ktoré sa v štruktúrach objavia v niektorých prípadoch už koncom augusta.

Na Joj a Prime nie je možné prehliadnuť v intenzívnych rotáciách moderátorov ťažiskovej jesennej šou Česko Slovensko má talent. Kráčajú po Prahe či Bratislave a míňajú talentovaných a exhibujúcich Slovákov a Čechov. Na obrazovky sa tak dostáva kľúčová časť kampane na - pôvodne - prekvapenie sezóny: trhové dvojky vysielajú svetovo úspešný formát, s ktorým pôvodne rátali trhové jednotky.

Na Markíze už druhý týždeň beží kampaň na nový seriál TV Nova Dokonalý svet, aj so slovensky hovoriacimi hercami. Dostal ambiciózny hlavný vysielací čas v pondelok. Slovenských hercov Markíza promuje aj v samostatných spotoch.

Zatiaľčo Joj už niekoľko rokov spája svoju značku so seriálmi, Markíza sa rozhodla “zatlačiť” na filmy. Kampaň sa volá “Najväčšie premiéry”. Markíza vysiela jednotlivé tematické teasre na filmy, zatiaľ bez prezradenia titulov.

Na štvrtky o 20:15 chystá Joj od 2. septembra seriál Klamári. “Každý náznak vašej mimiky, každý váš pohyb vás môže prezradiť. Pravdu máme všetci napísanú na tvári. A on je ten, čo to vidí,” láka stanica.

Joj si v prípade ďalšieho titulu - Vtierka Castle (od 31. augusta) uľahčila prácu: adaptovala pôvodnú americkú upútavku.

Podobne intenzívne je promo na nový seriál Good Wife, paradox však je, že seriál má oveľa menej atraktívny čas: v nedeľu na obed. Štartuje už 22. augusta od 11:40, stanica odvysiela vždy dve epizódy za sebou. Tým istým spôsobom bude pokračovať ďalší týždeň.

Zatiaľčo Markíza a Joj investujú predovšetkým do prime-time, Slovenská televízia promuje svoje nové popoludnie. Okrem silného Dámskeho magazínu a navrátivšej šou Vojna kuchárov (17:35) v upútavke na nový popoludňajší programing láka na nový Piknik klub (16:30) a premiérovú sériu nemeckej telenovely Sila lásky (18:05). Na tento titul beží dokonca aj samosatné promo.

Markíza ponúkla miesto aj prvý rok oslavujúcej stanici Doma. Stanica so srdcom v logu dostala od staršej sestry darček: bulvárnu reláciu Na streche. Tá ambície Markízy na sledovanosť spĺňa čoraz ťažšie, no jej výsledky sú stále desaťnásobne vyššie ako tie, ktoré potrebuje Doma na nadpriemer. Markíza podporuje televíziu Doma aj upútavkami na telenovelu Nespútaný anjel, od septembra nasadenú denne o 20:00.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

Tagy TV novinky na jeseň 2010