Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bezák priniesol Ta3 nadpriemerný podiel grátis

18.02.2013, 17:40 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Prvý diel novej duchovnej relácie na Ta3 si podľa údajov televízie pozrelo takmer 5 percent ľudí pri obrazovkách

  • Tlačiť
  • 0

ta3_logo-1.gif

Odvolaný arcibiskup Róbert Bezák má od nedele 17. februára na Ta3 vlastnú reláciu Slovo v čase, v ktorej ponúka divákom duchovné posolstvo. Premiéru relácie zaradila televízia počas uplynulého víkendu do vysielania v bloku po Hlavných správach a Športe o 18:55. Prvé vydanie trvalo necelé štyri minúty.

Podľa tlačovej správy televízie dosiahol Bezákov príhovor trhový podiel 4,9 % (pravdepodobne v univerzálnej cieľovej skupine 12+). Priemerný share televízie sa pohybuje medzi jedným až dvomi percentami. Šport predchádzajúci príhovoru Bezáka dosiahol podiel 4,1 pri ratingu 1,8 ľudí zo skupiny 12+.

Ako vyplýva z vyjadrenia šéfredaktorky spravodajstva televízie Ta3 Martiny Kyselovej, Bezák vystupuje v relácie bez nároku odmenu. „Arcibiskup Róbert Bezák vyšiel televízii TA3 v ústrety a na príprave relácie sa podieľa úplne nezištne,“ uviedla Kyselová.

Zdroj: vysielanie Ta3

Slovo v čase sa vyrába v exteriéri mimo spravodajského štúdia Ta3. Nakrúca sa vopred, nejde teda o živé vystúpenie bývalého arcibiskupa, ktorý deklaroval, že sa tematicky bude venovať výhradne duchovným otázkam.

Televízia zaradenie relácie vysvetľuje požiadavkami zo strany publika. „Slovo v čase vzniklo v Ta3 na základe diváckych námetov a ohlasov,“ načrtla Kyselová.

Ako Mediálne.sk informovalo už v piatok, Róbert Bezák sa bude divákom prihovárať minimálne počas pôstneho obdobia pred Veľkou nocou. Po jeho skončení televízia plánuje pozývať do relácie aj iných hostí.

Bezák sa po tom, ako ho 2. júla minulého roka zbavili riadenia Trnavskej arcidiecézy, mediálnym vystúpeniam spočiatku vyhýbal. Po odvolaní súhlasil iba s rozhovorom pre časopis .týždeň. Napokon sa však aj v súvislosti s ďalšími medializovanými informáciami a udalosťami s arcibiskupom Jánom Sokolom rozhodol prehovoriť v televízii. Interview poskytol Markíze, Ta3 i Českej televízii. Reportáž o Bezákovi pripravila aj rakúska verejnoprávna televízia ORF.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)