Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bez bulváru a bez reklamy. RTVS spustila imidžovú kampaň pre spravodajstvo

22.11.2019, 16:21 | reb | pol | © 2019 News and Media Holding

Verejnoprávna RTVS prišla s novými spotmi, v ktorých promuje svoje spravodajstvo. Jeho tváre vo videách tvrdia, že RTVS „prináša len to podstatné“ či „overené informácie bez balastu“. Kvalitu spravodajstva pritom nedávno spochybnila Transparency International a pred ňou aj samotní novinári RTVS s tým, že vidia nadprácu pre vládnu SNS.

  • Tlačiť
  • 2

RTVS zverejnila nové spoty vo štvrtok. Tvrdí, že divákov „nezabáva balastom, keď sa dejú dôležité veci“. Vo videách sa objavujú moderátor Správ Ľubomír Bajaník, moderátor O 5 minút 12 Marek Makara a tiež reportérka a moderátorka Martina Kvačkajová.

Každý spot sa začína scénou, ktorá má pripomínať reportáže s témou a spracovaním typickým skôr pre komerčné televízie – aktuálne trendy v plážovej móde, strom, pri ktorom spával Napoleon či prezentácia nových majákov pre policajtov.

Z moderátorov redaktori

V štylizovanej pozícii reportéra sa v kampani objavuje aj spomínaný Ľ. Bajaníka, moderátor hlavnej spravodajskej relácie, hoci v RTVS redaktora v teréne nerobí. V spote si ho však zahral. 

Podobne je to aj v prípade M. Makaru, súčasného moderátora politickej diskusie. M. Kvačkajová bola redaktorkou, neskôr moderovala napríklad rozhovory s prezidentskými kandidátmi, dnes uvádza Správy z regiónov.

Neprehliadnite

Cez známe tváre sa tak verejnoprávna televízia snaží promovať svoje spravodajstvo a do kontrastu ho dáva s komerčnými televíziami. Obsah ich spravodajstva pritom nespočíva výhradne v podobných lifestylových témach, zvyčajne ich radia za sériu najdôležitejších správ z domova a zo sveta.

Na kampani sa podľa hovorkyne RTVS Eriky Rusnákovej podieľali 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy RTVS, spravodajstvo