Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako štartovala novinka Svet podľa Evelyn

15.10.2015, 11:09 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Nový sitcom Svet podľa Evelyn sa v stredu na Joj uviedol nadpriemerným výkonom, aj napriek tomu to však nestačilo na Hornú Dolnú. Markíza bola s reprízou svojho komediálneho seriálu trhovým lídrom.

  • Tlačiť
  • 0

Premiéru novinky Svet podľa Evelyn sledovalo po 22:15 217-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, čo Joj prinieslo trhový podiel 26,4 percenta. Na Markíze v tom čase bežala repríza Hornej Dolnej so skorším začiatkom, podľa peoplemetrov ju videlo 275-tisíc mladších divákov (30 %).

V 12+ mala Markíza podobný náskok – celkovo ju sledovalo 394-tisíc divákov (24,5 %), sitcom Joj uprednostnilo 331-tisíc ľudí (22,7 %).

V skoršej časti večera bola v komerčnej cieľovke lídrom premiérová časť Hornej Dolnej nasadená po 20:30. V 12 – 54 sa so 436-tisíc divákmi stala najsledovanejším programom dňa. Markíza mala v tom čase share 36,5 percenta.

Šou Česko Slovensko má talent zaujala tentoraz 354-tisíc mladších divákov a Joj priniesla podiel 30,9 percenta.

V univerzálnej cieľovke mala talentová šou pri tejto konfrontácii mierne navrch – uprednostnilo ju 647-tisíc divákov pri podiele 32,1 percenta. Hornú Dolnú sledovalo dovedna 644-tisíc ľudí (30,5 %). Od budúceho týždňa už najvýkonnejšie formáty Joj a Markízy nepôjdu priamo proti sebe - Horná Dolná sa presúva na pondelok. 

Zaujímavý súboj odohrávajú komerčné televízie aj v podvečernom slote po 18. hodine. V ňom sa naďalej u mladšieho publika presadzuje Joj s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Stredajšie vydanie sledovalo 184-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, share dosiahol 24,6 percenta. Kukučka na Markíze mala v tom čase 126-tisíc mladších divákov a podiel 17 percent.

Premiérový seriál Markízy má lepšie výsledky v univerzálnej cieľovke, kde naposledy zaujal 366-tisíc ľudí (24,6 %). U staršieho publika odsunul varenie s mamami za seba – súťažná relácia mala celkovo 324-tisíc divákov (21,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Horná Dolná, Kukučka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)