Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako som prežil začalo ako jednoznačný líder (sledovanosť)

23.03.2009, 11:10 | Ivan Krasko | © 2009 News and Media Holding

Televízia Joj zverejnila presné čísla sledovanosti včerajšej premiéry.

  • Tlačiť
  • 3

tv_joj_logo_nove.gif.gif

Nový seriál televízie Joj Ako som prežil sa uviedol nadpriemerne dobre. Podľa údajov Jojky ho sledovalo ho 735-tisíc divákov pri ratingu 16 %. Trhový podiel bol 35,7 % divákov. "V čase vysielania sme boli jednotkou na trhu. Doposiaľ žiadny z našich seriálov nemal takýto úspešný štart," uviedla hovorkyňa Tatiana Tóthová.

akosomprezil_joj-1.jpg


Ako som prežil pre technickú chybu začalo druhou epizódou. Aj tak nadpriemerne dobre.

So štartom Ako som prežil bola TV Joj výkonnostne viac ako tri štvrtiny nad svojim dlhodobým priemerom. Pod priemerné hodnoty týždenných podielov sa tak dostali Markíza aj Jednotka. Obe ponúkli reprízy filmových akvizícií. Markíza koprodukčnú dobrodružnú komédiu Cesta okolo sveta za 80 dní (Around the World in 80 Days), Jednotka katastrofický Armageddon.

Markíza zatiaľ nevyrukovala so svojou najväčšou zbraňou do nedeľného prime-timu: treťou sériou Let´s Dance. Urobí tak až 12. apríla v čase veľkonočných sviatkov. Ako som prežil bude mať dovtedy za sebou už tri časti; v čase štartu Let´s Dance dostane na týždeň prestávku a Jojka vyskladá program sviatočne.

V budúcnosti prichádza do úvahy aj preloženie Ako som prežil na iný deň, aby nekonkurovalo ťažiskovému projektu Markízy.

Na úspechu prvej časti môže mať do istej miery zásluhu aj kampaň, čo jej predchádzala. Jojka nenechala nič na náhodu, marcový štart svojho nového seriálu Ako som prežil začala promovať už v januári. Do self-promo blokov vkladala krátky teaser. Viac informácií.

Televízia Joj včera spustila Ako som prežil, na obrazovky sa však dostala miesto naplánovanej prvej časti druhá. Diváci tak nevideli masívne propagovaný príbeh "Dieťa za život" o tehotnej žene s rakovinou prsníka, ale epizódu "Osudové rozhodnutie", ktorá opisuje príbeh mladej matky, ktorej jediný syn upadol po vážnej dopravnej nehode do dlhodobej kómy. Viac informácií.

nedela-marec-1.gif

  • Tlačiť
  • 3

Tagy sledovanosť