Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Aj múdry schybí sa vráti na RTVS ako Nikto nie je dokonalý

13.11.2012 | Lukáš Kočišek

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

13.11.2012 | telecirkus

Nikto nie je dokonalý ani v RTVS. Skôr by som privítal Sedem s.r.o Takáto relácia chýba v slovenských televíziách. A na Slovensku sa každý deň dejú také rozmanité veci, ktoré sa oplatí glosovať. A pokojne by to RTVS mohla vysielať každý pracovný deň okolo 22:00 formou late night show.

13.11.2012 | Fly13

Si pani Dubravska pekne naplnila pusu vlastnymi exkrementami (slusne povedane): ""Aj napriek tomu, že relácia Aj múdry schybí patrila 13 rokov medzi naše úspešné zábavné formáty, rozhodli sme sa pre programovú inováciu a to aj vo väzbe na zmenu cieľovej skupiny, ktorá je zameraná na mladšieho diváka,". Skoda, ze TS su pisane v uplne inom duchu :)

14.11.2012 | Annnka

Aj múdry schybí - Nuž, je to nielen názov relácie. Ale, podľa mňa, také je aj rozhodnutie - opäť zaradiť túto reláciu na RTVS... Rovnako ako Sedem s.r.o....
(V múdrom schybí - bolo vždy mimoriadne trápne oslovovanie spoločensky neprispôsobených, či ľudí bez vzdelania otázkami, na ktoré reagovali tak, ako reagovali... U salónika a "seladónika" Sedem s.r.o. sa vždy dalo predvídať, ako účastníci zareagujú..., a tak ...).
Žiaľ, tvorcovia týchto relácií, sa už v dobe ich vysielania zasekli v čase a priestore...
Ich honorár sa mi preto javil nie ako odmena za kreativitu, ale ako SOCIÁLNA VÝPOMOC pre cieľovú skupinu "zaseknutých"...





14.11.2012 | radowan

Ak boli reakcie v Sedem, s.r.o. pre taba predvidatelne, tak budes asi riadna vesela kopa. Ja som to pozeral rad a aj som sa na tom celkom dobre zabaval.

15.11.2012 | masha

Aj múdry schybí a aj Sedem s.r.o. boli pozerateľné, dokonca na tú dobu keď sa vysielali, boli vynikajúce. Dnes sú ľudia už otrávení podobnými reláciami, dnes je trendy úplne iný typ humoru.. Ešte niektoré odpovede z uice budú stáť asi za to, ale RTVS s tým v rámci snahy o zvýšenie čísel asi veľa vody nenamúti, obávam sa.