Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Adela show sa už na Markízu nevráti

16.01.2012, 14:19 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

V rozhovore pre Nový Čas Nedeľa to potvrdila hlavná protagonistka talkšou Adela Banášová.

  • Tlačiť
  • 1

adela_show_TV Markíza

Zdroj: TV Markíza

Adela show na Markíze podľa slov jej moderátorky Adely Banášovej definitívne skončila. Televízia jej ponúkla moderovanie jarného ťažiskového projektu Hlas Česko Slovenska, ktoré však odmietla. Dvojicu s Leošom Marešom tak vytvorí rovnako ako v druhej Česko Slovenskej SuperStar speváčka Tina.

"Napriek tomu, že tam nemám teraz žiadny projekt, mám s Markízou naďalej veľmi dobrý vzťah. Ponúkli mi Hlas Česko Slovenska, ale ja v takomto formáte už nevidím pre seba prínos. Pochybujem, že by som v tomto projekte bola šťastná... Tiež ma nelákalo každý víkend tráviť v Prahe, keďže cez týždeň chodím každý deň do rádia, bolo by to veľmi náročné. Tým nehovorím, že takúto šou už nikdy nepôjdem robiť, len skrátka teraz nie," povedala Banášová v rozhovore pre týždenník Nový Čas Nedeľa.

tv_markiza_logo_modre

Formát Adela show odštartoval na Markíze v septembri 2010. Odvtedy prešiel niekoľkými zmenami: skrátila sa jeho stopáž, pozmenila dramaturgia hostí aj zaradenie rozhovoru v rámci relácie. Vypadli tiež dokrútky s humoristami. V druhej polovici sezóny sa už nevysielal štyrikrát, ale len trikrát týždenne, v pondelky ho nahradila zábavná šou Partička. Od jesene 2011 televízia obmedzila formát už iba na dva diely týždenne, keď zrušila stredajšie vydanie. Markíza ju následne presunula za 23:00, napokon však posledné vydania odvysielala v sobotnom nasadení okolo 22:00.

Uplynulú jeseň dosahovala Adela show najčastejšie trhové podiely okolo 25 % s výkyvmi na obe strany. Darilo sa najmä vydaniam s hosťami z úspešnej letnej reality šou Farma, ktoré dokázali rásť aj nad hranicu 30 %. Sezónny priemer Markízy je v súčasnosti mierne pod 30 %. Minulú sezónu reláciu sledovalo v priemere 28,6 % divákov vo veku od 12 do 54 rokov. Úplne posledné vydanie si V sobotu 10. decembra 2011 pozrelo podpriemerných 24,9 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54.

adela_show_logo

"S Adela show to išlo celé tak dostratena... Prečo Markíza čas posúvala, neviem. Myslím si, že sme do toho mohli možno vniesť trocha viac odvahy, pozývať si aj iných hostí... Tiež by sa mi robilo lepšie, keby to bolo naživo, tak ako som zvyknutá z rádia," zhodnotila Banášová pre Nový Čas Nedeľa. "Podľa mňa to malo dobré čísla sledovanosti, také, aké talkšou mávajú, ale Markíza mala iné očakávania," dodala.

Moderátorka v rozhovore uviedla, že v súčasnosti rokuje s rôznymi televíziami a má ponuky na konkrétne projekty. Podrobnejšie však o nich hovoriť nechcela. Minimálne na niekoľko mesiacov sa podľa vlastných slov z televíznych obrazoviek vytratí. 

  • Tlačiť
  • 1