Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sedem s r. o. sa vracia. Na Jojke

17.03.2009, 10:00 | Ivan Krasko | © 2009 News and Media Holding

Elena Vacvalová má späť svoju reláciu. Glosovať s ňou budú aj Kňažko, Feldeková a Lasica. Reláciu bude koprodukovať Forza.

  • Tlačiť
  • 42

Aktualizácia: Novú reláciu Sedem bude s Jojkou koprodukovať produkčný dom Forza. Televízia už o novinke rozoslala oficiálnu tlačovú správu.

Forza si minulý mesiac podala na Úrade priemyselného vlastníctva žiadosť o registráciu ochranných známok "7 akciová spoločnosť" a "7 a.s.".

Sedmičku v tlačovej správe komentoval aj riaditeľ Jojky Richard Flimel. „Sme veľmi radi, že môžeme našim divákom priniesť reláciu, ktorá je dôkazom toho, že aj na Slovensku má inteligentný humor a nadhľad stále svoje miesto,“ povedal.


Zverejnené 16. marca:

tv_joj_logo_nove.gif.gif

Televízia Joj bude mať vlastnú talkshow, ktorá pôjde v stopách markizáckeho Sedem s r. o. Bude sa volať Sedem a odštartuje v apríli na prvom okruhu Joj. Mediálne.sk to potvrdila hovorkyňa Tatiana Tóthová.

sedem_sro_2008_markiza.jpg


Elena Vacvalová ostáva na Markíze, zároveň však bude mať vynovenú "sedmičku" na TV Joj.

Reláciu Sedem bude na Jojke uvádzať Elena Vacvalová, ktorá má na konte aj markizácke Sedem s r. o. Aktuálne udalosti s ňou budú vtipne komentovať Oľga Feldeková, Milan Lasica, ale aj nový glosátor Milan Kňažko, ktorému v týchto dňoch rušia Takí sme boli na Jednotke.

Stálica Markízy Sedem s r. o. zmizla zo štruktúry na prelome rokov 2008 a 2009. Vysielalo sa od roku 2001, pôvodne ako víkendový access-prime formát. Spočiatku ho moderoval Robo Beňo, v jednom prípade aj Rasťo Dutka. Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 42