Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

TV Joj líder v prime time, suverénny Panelák, rekordná sledovanosť Bučkovcov

12.02.2013, 13:28 | TV Joj

Nový týždeň začala TV Joj opäť ako líder na trhu v prime time. Tradične sa darilo seriálu Panelák, ktorý bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa a rekordnú sledovanosť dosiahla šou Bučkovci – slnko, seno, dedina. Stanica Plus bola v pondelok treťou najsledovanejšou televíziou na Slovensku

  • Tlačiť
  • 6

Seriál Panelák v pondelok potvrdil, že je naďalej dlhodobo najsledovanejším slovenským seriálom na televíznych obrazovkách. Včera dosiahol nadpriemerný rating 12,7% a podiel 32,5% a stal sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa. TV Joj bola výraznou jednotkou na trhu aj s nasledujúcou šou Bučkovci – slnko, seno, dedina, ktorá dosiahla doteraz najvyšší rating 10% i podiel 36,1%. Konkurencia so svojou premiérovou ponukou o zámene manželiek a extrémnych premenách výrazne zaostala. Jednotkou na trhu bola TV Joj aj počas šou Experti (podiel 26,4%).

V pondelok sa darilo aj popoludňajšiemu kvízu Páli vám to, ktorý bol jednotkou na trhu s podielom takmer 25%, nárast sledovanosti zaznamenala aj podvečerná Súdna sieň.

Treťou najsledovanejšou stanicou na trhu bola v pondelok Pluska – a to celodenne i v prime time. Najviac sa darilo pôvodnému dennému seriálu Deň a Noc s podielom 6,8% (takmer 20%-ný podiel u mladých diváčok 12-19) a kriminálkam CSI New York a CSI Las Vegas (5,6% a 8,2%). Trojkou na trhu boli aj Biele goliere (7,7%) a šou Skutočné paničky z Beverly Hills (7,8%).

Televízie Joj a Plus včera spolu dosiahli podiel 30,3% celodenne a 34,5% v prime time. TV Joj bola lídrom na trhu v hlavnom vysielacom čase.

Jozef Gogola
vedúci PR TV Joj

  • Tlačiť
  • 6