Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako som prežil víťazom večera

06.04.2009, 16:21 | Rôzni autori

  • Tlačiť
  • 0

Druhý najvyšší týždenný celodenný podiel a štvrtý najvyšší prime-time podiel od zavedenia peoplemetrov. Takto pokračovalo úspešné ťaženie TV JOJ aj v uplynulom týždni. Celodenný podiel počas 14. týždňa predstavoval 20,6% a podiel v prime-time 23,3%. V cieľovej skupine 12 – 54 boli tieto čísla ešte vyššie – celodenne 23,5% a v prime-time 27,4%.

Najsledovanejším nespravodajským programom týždňa bola tretia epizóda seriálu Ako som prežil s názvom Stratený. Zuzana Fialová v príbehu mladej, avšak rozpadávajúcej sa rodiny, z ktorej niekoľko dní pred Vianocami záhadne zmizne sedemnásťročný syn, prilákala k obrazovkám neuveriteľných 596-tisíc divákov (Rtg. 12,7% / Shr. 30,4%). Jarná novinka z produkcie TV JOJ sa tak v čase svojho vysielania stala víťazom večera (Smiem prosiť? – Markíza – Shr. 27,9%, Sabrina - Jednotka – 17,1%). Ešte vyšší podiel získal seriál v cieľovej skupine mladých divákov 12 – 54, až 35,9%.

Úspešný nedeľný večer pokračoval aj akvizičnými titulmi. Jeden z najobľúbenejších seriálov na svete – C.S.I.: Kriminálka Miami – získala 26,3% (CS 12 – 54 29,5%) a Veľmi nebezpečné známosti 3 dosiahli podiel 26,1% (CS 12 – 54 29%).

Najúspešnejší slovenský denný seriál Panelák dosiahol v uplynulom týždni druhú najvyššiu sledovanosť – 529-tisíc divákov a najlepší týždňový podiel od začiatku vysielania – 29,6%. Od pondelka do štvrtka bola TV JOJ vďaka Paneláku v čase jeho vysielania jednotkou na trhu.

Pondelok 30. marca dosiahla TV JOJ štvrtý najlepší celodenný podiel od zavedenia peoplemetrov. Prvé noviny dosiahli svoj štvrtý najlepší pondelkový podiel (Rtg. 4,5% / Shr. 22,9%), Panelák (Rtg. 12,4% / Shr. 29,3%) dosiahol svoj piaty najvyšší rating od začiatku vysielania (18. 2. 2008) a nadpriemernú sledovanosť sa podarilo získať aj relácii Webmaster (25,2%).

Duel prezidentských kandidátov Ivana Gašparoviča a Ivety Radičovej v utorok o 19:50 prilákal k obrazovkám De Facto Špeciál až 457-tisíc divákov (Rtg. 10,0% / Shr. 25,8%), čím sa toto vydanie stalo historicky najsledovanejším a dostalo sa tak do prvej desiatky najsledovanejších relácií týždňa na TV JOJ (v priemere).

Rekordné výsledky sledovanosti zaznamenala aj JOJ PLUS, keď dosiahla druhý najvyšší týždenný celodenný aj prime-time podiel od začiatku vysielania a historicky najvyšší podiel v rámci denného off-time.

Najsledovanejším programom týždňa sa stala obľúbená telenovela Esmeralda, ktorú si v utorok pozrelo 77-tisíc divákov (Shr. 12+ 5,9%), podiel na pokrytie (54% domácností na Slovensku) predstavoval dokonca 10,6%.

Tatiana Tóthová
hovorkyňa TV JOJ

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)