Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako som prežil si zachovalo nadpriemernú sledovanosť

30.03.2009, 13:30 | Rôzni autori

  • Tlačiť
  • 0

Druhá časť sfilmovaných skutočných príbehov, ktoré sa na Slovensku reálne stali, si zachovala nadpriemernú sledovanosť. Ďalší slovenský seriál produkcie TV JOJ AKO SOM PREŽIL videlo v nedeľu večer o 20:00 hodine celkovo 571-tisíc divákov, čo TV JOJ prinieslo 27,4% podiel na trhu a 30,3% share v cieľovej skupine TV JOJ divákov vo veku 12-54 rokov.

TV JOJ zaznamenala v uplynulom týždni aj vďaka AKO SOM PREŽIL rekordné podiely na trhu v hlavnom vysielacom čase. Pre TV JOJ to bol druhý najúspešnejší týždeň v prime time od zavedenia peoplemetrov. Priemerný podiel TV JOJ predstavoval 23,6%. V cieľovej skupine 12-54 sa share vyšplhal na 27,5%, pričom napríklad v sobotu večer bola TV JOJ lídrom na trhu.

Celodenne dosiahla JOJka priemerný 20,2% podiel na trhu, JOJ PLUS 2,6%.

Tatiana Tóthová
hovorkyňa TV JOJ

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)