Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Televízie s logom Joj aj včera večer ovládli takmer tretinu trhu

27.09.2011, 14:10 | TV Joj

Televíziam s logom JOJ sa darí. Včera večer priniesla kombinácia programovej ponuky TV JOJ a JOJ Plus ďalší úspešný výsledok, keď podiel oboch staníc počas večera neklesol pod 30%. Na TV JOJ si svojich divákov drží seriál Panelák, silnejší je tradične v mestách, čo platí aj o nasledujúcich seriáloch Hoď svišťom a Profesionáli, ktoré majú svoju silnú divácku základňu okrem veľkých miest najmä medzi mladými mužmi. Na Pluske sa v pondelok darí kriminálnym seriálom, ktoré jej aj včera priniesli výrazný nadpriemer.

  • Tlačiť
  • 3

Seriál Panelák si drží svojich divákov, včerajšia epizóda dosiahla podiel 25,7%, pričom tradične silnejšia bola v mestách s podielom takmer 30% a postavenie jednotky si drží v Žilinskom kraji s podielom 38,8%. Nasledujúce komediálne seriály Hoď svišťomProfesionáli majú svoju najväčšiu divácku základňu rovnako v mestách a najmä medzi mladými mužmi. Obe včerajšie epizódy získali podiel 21,9%, jednotkou na trhu boli oba seriály medzi mladými mužmi 15-34 a tradične nadpriemer dosiahli vo veľkých mestách (nad 50 tis.) s podielmi 27,2%34,6%. Seriál Profesionáli má absolútne najväčšiu divácku základňu v Košiciach, kde podiel dosiahol až 67,7%! Predpoludním sa na JOJke darí reality show Náš nový dom, včera bola jednotkou na trhu s podielom 32,6%.

Pondelok je tradične úspešný aj na Pluske, ktorá večer ponúka divákom kriminálne seriály. Včerajšia epizóda CSI: Kriminálka Miami získala podiel 6,5%, ako alternatíva ku komediálnym seriálom sa vyprofilovali kriminálky CSI: Krimnálka New York s podielom 9,9%Ochrana svedkov s podielom 10,9%. Ponuka JOJ Plus opäť výrazne predstihla Jednotku STV i TV Doma, ktorá na kriminálky nestačila ani medzi ženami. JOJ Plus si aj v pondelok udržala postavenie trojky na trhu s celodenným podielom 6,3%.

TV JOJ a JOJ Plus ponúkli v pondelok večer atraktívnu programovú kombináciu, ktorá spolu ovládla takmer tretinu trhu. Televízie s logom JOJ dosiahli v pondelok 26. 9. 2011 spolu podiel 28,3% celodenne a 30,9% v primetime. V mestách boli hodnoty o niečo vyššie – 30,1% celodenne a 32% v primetime.  

Jozef Gogola
vedúci PR TV JOJ

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné.  

Cieľová skupina mestá: obce 5-100 tis. a viac obyvateľov (12-54).

Zdroj dát: PMT/TNS

  • Tlačiť
  • 3