Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Spoločnosť Discovery Communications posilňuje medzinárodny digitálny tím

11.09.2017, 12:52 | Media List

Spoločnosť Discovery Communications oznamuje prijatie nových posíl na vedúce pozície a vznik nových funkcií ako súčasť rýchlo sa rozvíjajúceho odvetvia svetových digitálnych médií.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Spoločnosť Discovery Communications oznamuje prijatie nových posíl na vedúce pozície a vznik nových funkcií ako súčasť rýchlo sa vyvíjacieho odvetvia svetových digitálnych médií. Francis Keeling, popredný výkonný riaditeľ pre digitálnu hudbu, prichádza od Spotify ako nový viceprezident divízie Discovery International Digital. Jay Trinidad, ktorý pôsobil desať rokov v spoločnosti Google, prevezme úlohu generálneho riaditeľa Digital Ventures, a Eugene Huang so skúsenosťami z AMEX aj vládnych organizácií bol zvolený ako senior viceprezident oddelenia Product and Technology. Všetky tri funkcie sú priamo podriadené Michaelovi Langovi, prezidentovi Medzinárodného rozvoja a digitálnej technológie.

Ako viceprezident divízie International Digital, Francis Keeling bude zodpovedný za vytváranie nových partnerstiev a obchodných príležitostí pre spoločnosť Discovery. To zahŕňa aj aktívnu úlohu v rámci OTT iniciatívy spoločnosti Discovery, vrátane nedávno avizovaného spoločného podniku v oblasti digitálneho videa s lídrom na nemeckom trhu, stanicou ProSieben. Keeling sa bude tiež podieľať na vývoji a spustení nových digitálnych produktov vytváraných na mieru najvernejším fanúšikom spoločnosti Discovery naprieč žánrami. Francis Keeling bude mať sídlo v Londýne.

Keeling donedávna pracoval ako Global Head of Licensing v spoločnosti Spotify, kde vymedzoval a realizoval nové licenčné stratégie pre predné svetovú službu v oblasti digitálnej hudby. Skôr, než začal pracovať pre Spotify, strávil desať rokov v Universal Music Group, v najväčšej nahrávacej spoločnosti na svete, kde Global Head of Digital riadil prechod z predaja fyzickej hudby na nové digitálne formáty vrátane digitálneho sťahovania, streamovanie a odberu.

Lang povedal: „Francis je vynikajúci manažér pre digitálne médiá, ktorý pomohol transformovať hudobný priemysel, pretože obchodný model sa zmenil v dôsledku technologických zmien. Okrem toho pochádzame zo spoločnosti Spotify, vysoko rešpektovanej spoločnosti s preukázanými skúsenosťami v oblasti poskytovania digitálnych spotrebiteľských služieb. Sme nadšení, že Francis Discovery prináša túto skúsenosť a široký pohľad do digitálneho sveta a jeho zákazníkov." 

Vo funkcii šéfa novej skupiny Digital Ventures Group spoločnosti Discovery so sídlom v Los Angeles sa Jay Trinidad zameria na globálnu expanziu značiek spoločnosti Discovery a zábavného priemyslu hlavičiek s rýchlo rastúcimi digitálnymi médiami. Trinidad strávil desať rokov v spoločnosti Google, ktorá ho najala ako jedného z prvých zamestnancov. Pracoval v reklame, pre Chrome, keď pracoval ako riaditeľ spoločnosti Consumer Marketing Asia a Pacific. Trinidad bude podriadený Langovi, čo sa týka jeho novej digitálne funkcie, a súčasne bude aj naďalej podriadený Arthurovi Bastingsovi, prezidentovi a generálnemu riaditeľovi ázijskej a tichomorskej divízie Discovery Networks Asia-Pacific v rámci svojich povinností čoby vedúci oblasti severnej Ázie.

Eugene Huang prichádza do Discovery ako nový senior viceprezident oddelenia Product and Technology, kde bude vyvíjať medzinárodné produkty a služby spoločnosti Discovery na rôznych platformách. Predtým pôsobil v spoločnosti American Express, kde pôsobil ako viceprezident pre stratégiu a plánovanie. Spoločnosť Huang sa starala o vývoj inovatívnych platobných systémov a digitálnych obchodných príležitostí. Pred AMEX zaujímal Huang niekoľko riadiacich pozícií vo vláde, vrátane White House Fellow (keď bol prezidentom George W. Bush) a Chief Technology Officer v Úradu pre finančnú ochranu spotrebiteľa pri Ministerstve financií USA (počas vlády Baracka Obamu). Pracoval tiež ako technický tajomník pre štát Virginia (pod guvernérom Markom Warnerom). Rovnako ako Keeling, bude Huang v Londýne.

Mike Lang, prezident International Development & Digital, okomentoval prijatie Huanga takto: „Eugene so sebou do našej spoločnosti prináša výnimočné technické vodcovské schopnosti, ktoré budú nesmierne cenné pri rozvoji významných OTT iniciatív v Európe."

„V spolupráci s digitálnymi, kreatívnymi a lokálnymi lídrami v našej globálnej organizácii, pomôže tento skúsený team riadiť digitálnu agendu a zrýchliť investovanie a transformáciu Discovery. To, že sme schopní pritiahnuť svetové digitálne špičky ako je Francis, Jay a Eugene do našej spoločnosti, svedčí o našich ambíciách, ale aj o príležitosti, ktorú vidí v obsahu a v značke Discovery ako ponuky digitálnych produktov," dodal Lang.

Počas minulého roka spoločnosť Discovery zintenzívnila medzinárodnú digitálne aktivity či už s BAMTech Europe, dvojciferným nárastom predplatiteľov streamovacie služby Eurosport Player, až po nový OTT so spoločnosťou ProSieben v Nemecku, spustenie kanálov Discovery a Eurosport na britskom Amazonu či najnovšie oznámený kanál Eurosport na nemeckom Amazonu .

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)