Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Seriál Horúca krv odštartoval ako absolútny víťaz trhu

22.08.2012, 17:00 | TV Markíza

Pôvodná dramatická tvorba na obrazovkách Markízy sa uviedla s úspechom. Seriálová novinka Horúca krv na prvej priečke sledovanosti s výrazným náskokom dominovala trhu.

  • Tlačiť
  • 5

Nový slovenský rodinný dramatický seriál Horúca krv odštartoval mimoriadne úspešne. V utorok 21. augusta 2012 sa zapísal ako najsledovanejší program dňa. Silný príbeh dvoch vidieckych rodín, ktorým tragická udalosť zmení životy a zoberie česť jednému z nich, si nedalo ujsť takmer pol milióna divákov (12+). S vynikajúcim podielom 31,5% seriál skóroval v skupine 12-54, ako aj u žien vo vekovej kategórii 12-34, ktorých podiel predstavoval 36,1%.

Status najsledovanejšieho spravodajstva (12+) potvrdili včera Televízne noviny. Večerné spravodajstvo na Markíze zvíťazilo pri podiele 43,0% (12+). Sumár udalostí, ktoré hýbali včerajškom, vygenerovali vysoký podiel takmer 40% aj v skupine 12–54.

PR oddelenie TV Markíza

  • Tlačiť
  • 5