Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Profesionáli jednotkou na trhu, Panelák si drží svojich divákov každý deň

02.06.2010, 14:48 | TV Joj

  • Tlačiť
  • 0

Najúspešnejší denný  seriál Panelák dokáže pritiahnuť k televíznym obrazovkám každý pracovný deň stabilný počet divákov a pravidelne tak pre TV JOJ prináša nadpriemerné hodnoty sledovanosti. Nebolo tomu inak ani v utorok 1. juna 2010, kedy Panelák dosiahol rtg 10,8% a podiel 29,4%. Nasledujúci seriál Odsúdené II získal podiel 24,2%, jednoznačnou jednotkou na trhu boli v čase svojho vysielania Profesionáli s podielom 29,5%.  

Včera sa opäť darilo aj spravodajstvu. Druhou najsledovanejšou reláciou dňa zo všetkých televízií bolo včera Najlepšie Počasie s rtg 12% a podielom 34,6%, hlavné spravodajstvo Noviny TV JOJ získali rtg 11,7% a podiel 34,1%

Na JOJ PLUS sa darí  seriálu M*A*S*H, ktorý včera na poludnie dosahol podiely 7,1% a 7,7%, ale úspešný je aj v novom vysielacom čase podvečer od 18.00 hod., kedy dokáže poraziť konkurenčné TV Doma i Trojku a včera podvečer s druhou časťou dokonca aj celoplošnú Dvojku (podiely 3,1%2,7%).  

Televízie s logom JOJ získali v utorok 25. mája 2010 spolu podiel 25,5% celodenne a 29,1% v primetime.

(Všetky hodnoty sú za cieľovú skupinu 12-54) 
 
Jozef Gogola
Vedúci PR TV JOJ

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)