Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Piatok, sobota i nedeľa večer patrili opäť TV Joj

08.11.2010, 11:42 | TV Joj

TV JOJ bola uplynulý víkend opäť úspešná so svojou večernou ponukou, keď nedala konkurencii šancu v piatok, v sobotu ani v nedeľu – všetky tri dni ponúkla najsledovanejšie nespravodajské programy dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54!

  • Tlačiť
  • 6

V piatok 5. novembra 2010 bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa denný seriál Panelák, ktorý získal rating 10,8% a podiel 33,5%. TV JOJ ostala jednotkou na trhu aj po Paneláku, kedy odvysielala ďalšie pokračovanie šou Farmár hľadá ženu – rating 10,4%, podiel 35,3%. V primetime tak JOJ získala podiel 30%, celkovo získali televízie s logom JOJ v piatok 5. novembra spolu podiel 27,9% celodenne a 31,0% v primetime.

Najsledovanejší nespravodajský program dňa ponúkla TV JOJ aj v sobotu večer. Komédia Divé svine získala rating 10,6% a podiel 32,7%. V podieli na trhu bol rozdiel vo výkone večerného filmu TV JOJ a filmovej ponuky konkurencie takmer 10%! TV JOJ bola v soboru 6. novembra jednotkou na trhu v primetime 12-54 s podielom 28,7%, celkovo získali televízie s logom JOJ v sobotu spolu podiel 25,2% celodenne a 29,7% v primetime. 

Nedeľa už tradične patrila talentom. Originálna talentová šou TV JOJ a TV Prima Česko Slovensko má talent sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa (12-54) s ratingom 11,4% a podielom 32%. Následné Rozhodnutie navýšilo podiel na 36,7%! Šou je výrazne najsledovanejšia v Bratislavskom kraji 12-54, kde dosiahla podiel až 47,4%, v Žilinskom kraji 12-54 bol podiel 41,5%. Tradične je šou Česko Slovensko má talent najsledovanejšia vo väčších mestách a v mladších cieľových skupinách. V nedeľu sa darilo aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ získali rating 12,5% a podiel 35,9%. Jednotkou na trhu bolo podvečerné Nové bývanie s podielom 27%, ktoré si tak poradilo s konkurenčnou Smotánkou. Nedeľný primetime 12-54 priniesol pre TV JOJ podiel 30,9%, celkovo získali televízie s logom JOJ v nedeľu 7. novembra spolu podiel 26,3% celodenne a 32,4% v primetime.

Jozef Gogola
Vedúci PR TV JOJ

Podiely na trhu sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak. Zdroj dát: PMT/TNS

  • Tlačiť
  • 6