Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Panelák opäť lídrom na trhu!

21.12.2010, 12:43 | TV Joj

Denný seriál TV JOJ Panelák začal vianočný týždeň ako jednotka na trhu. V TOP 5 najsledovanejších relácií pondelkovej televíznej ponuky boli až štyri tituly TV JOJ.

  • Tlačiť
  • 0

V pondelok 20. decembra 2010 bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa denný seriál TV JOJ Panelák, ktorý dosiahol rating 10,5% a podiel 30,3%. Už tradične sa Paneláku darí v Bratislavskom kraji 12-54, kde seriál sleduje takmer každý druhý divák pred televíznou obrazovkou – včera dosiahol podiel 48,4%.

V pondelok sa darilo aj vianočným epizódam seriálov Profesionáli a Mafstory. Profesionáli získali podiel 28,4%,  pričom výrazný nadpriemer dosiahli v cieľovej skupine mužov 35-44 s hodnotou 39,2%. Seriál Mafstory, ako jednotka na trhu v čase svojho vysielania, dosiahol podiel 29%. Sledovanejší bol v mladších cieľových skupinách a vo veľkých mestách – napríklad v cieľovej skupine žien 25-34 získal podiel 38,3%, v krajov bol najsledovanejší v Košickom kraji 12-54 s podielom 43,3%.

Hlavné spravodajstvo Noviny TV JOJ bolo najsledovanejším pondelkovým programom TV JOJ s podielom 35,5%.  

Televízie s logom JOJ dosiahli v pondelok 20. decembra 2010 spolu podiel 27,2% celodenne a 31,5% v primetime.   

Jozef Gogola,

Vedúci PR TV JOJ

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)