Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Panelák a Bučkovci ovládli televízny večer

29.01.2013, 12:04 | TV Joj

Stanice Joj a Plus v hlavnom vysielacom čase opäť výrazne porazili konkurenciu, keď boli sledovanejšie ako tri konkurenčné stanice dokopy. TV Joj bola opäť trhovým lídrom v prime time. Seriál Panelák a relácie Bučkovci a Experti ovládli televízny večer s podielmi nad 30%. Medzi najsledovanejšie relácie dňa s podielmi nad 30% sa zaradili aj Noviny TV Joj, Krimi a Najlepšie počasie

  • Tlačiť
  • 2

Seriál Panelák odštartoval nový týždeň opäť úspešne, keď sa stal tradične najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 12,7% a podielom 32%. Konkurencia so svojou šou o zámene manželiek dosiahla o takmer polovicu menej divákov. Ešte vyšší podiel dosiahol Panelák v mestách (takmer 36%) a medzi mladými divákmi 15-34 (35%).

Výrazne nadpriemernú sledovanosť a pozíciu trhovej jednotky si TV Joj udržala aj pri nasledujúcich reláciách. Bučkovci – slnko, seno, dedina dosiahli podiel 31,1% a Experti 32,7%. Ešte vyšší podiel získali tieto relácie u mladých divákov 15-34 (Bučkovci 33% a Experti 38,2%).

V pondelok boli úspešné aj spravodajské relácie TV Joj – Krimi s podielom 30,5%, Noviny TV Joj 32,8% a tradičnou jednotkou na trhu bolo Najlepšie počasie s ratingom 13,7% a podielom 34,4%.

Opäť sa darilo aj stanici Plus, ktorá bola celodenne treťou najsledovanejšou televíziou na trhu. Najviac sa tradične darilo kriminálkam – CSI: New York s podielom 6%, CSI: Las Vegas – podiel 8,9% a Biele goliere – podiel 8,2%.

Stanice Joj a Plus dosiahli v pondelkovom prime time spolu podiel takmer 35% a v sledovanosti tak predstihli súčet troch staníc konkurencie.

Jozef Gogola
vedúci PR TV Joj

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54. Zdroj dát: PMT/TNS.

  • Tlačiť
  • 2