Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Noviny Plus o situácii v Japonsku priniesli Joj nadpriemer

16.03.2011, 15:11 | TV Joj

TV JOJ pokrýva tragické udalosti v Japonsku nielen vo svojich pravidelných spravodajských reláciách, ale včera odvysielala aj špeciál – Noviny plus, ktoré získali nadpriemerný podiel na trhu. Naďalej sa darí seriálu Dr. Ludsky – v mestách s podielom výrazne nad 30%, v Bratislavskom kraji presiahol 40%!

  • Tlačiť
  • 1

V utorok večer TV JOJ odvysielala spravodajský špeciál Noviny plus o situácii v Japonsku, ktoré spravodajsky pokrýva aj vlastným reportérom priamo na mieste diania. Špeciál získal podiel 27%, na pokrytí JOJ 29%, ešte vyššie podiely zaznamenal v mestách (obce od 5 do 100 tis. obyvateľov a viac) s podelom 30,8%, v Trenčianskom kraji 12-54 s podielom 39,1%, či medzi mladými ženami 25-34 s podielom 44,8%

Úspešná seriálová novinka Dr. Ludsky si naďalej drží svojich divákov a to najmä v bonitných cieľových skupinách. Včerajšia epizóda získala podiel 26,9%, na pokrytí JOJ 28,3%. Seriál sleduje viac žien ako mužov, u mladých žien 15-44 dosiahol podiel 32,9%, v mestách 32,8%. Z regiónov má seriál najvyšší podiel v Bratislavskom kraji 12-54 s hodnotou 40,3% a v Trenčianskom kraji s podielom 34,7%

Aj denný seriál Panelák má na rozdiel od konkurencie najvyššie podiely u mladých divákov a v mestách. Včerajšia epizóda dosiahla podiel 22,5%, na pokrytí JOJ 23,9%, pričom v mestách dosahuje podiel Paneláku 29%, v Bratislavskom kraji 32,9% a v Trenčianskom kraji 30,4%. Darí sa aj repríze Paneláku na „Pluske“, kde včerajšia epizóda dosiahla podiel 6,3%.  
 
Jozef Gogola
Vedúci PR TV JOJ 

Podiely na trhu sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.
Zdroj dát: PMT/TNS

  • Tlačiť
  • 1