Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Nové partnerstvo Discovery Communications a Olympic Channel zapáli po celý rok ešte jasnejší olympijský oheň

01.08.2017, 09:18 | Media List

Partnerstvo zahŕňa viac digitálneho obsahu, jeho tvorbu a vyhradené programovacie okná pre Olympic Channel na Eurosportu

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Discovery Communications a Olympic Channel oznamujú nové partnerstvo, ktoré umožní novým a mladším divákom v Európe stať sa súčasťou Olympijského hnutia. Partnerstvo oživí inšpiratívne ľudské príbehy o ambíciách, sebaobetovaní a úspechoch po celý rok.

Dohoda, ktorá pokrýva 50 trhov v Európe, podporí spoločné ambície rozšíriť živé vysielanie Eurosportu z olympijských hier a spojí viac divákov s krásou športu a Olympijským hnutím po 365 dní v roku.

Po začatí 2. augusta môžu fanúšikovia sledovať:

Vysielacie hodiny a obsah vyhradenej pre Olympic Channel na Eurosportu a Eurosport Playeri; prítomnosť Eurosportu na Olympic Channel; digitálny obsah Olympic Channel na Eurosport.com; rozšírený obsah na lokálnych stránkach Facebooku a Twitteru Eurosportu.

Eurosport využije svoje jedinečné schopností a skúsenosti v oblasti športovej produkcie, aby vytvoril nový, exkluzívny originálny obsah pre športových fanúšikov na všetkých svojich platformách. Eurosport zároveň umožní prístup k lokálnemu obsahu, originálnym sériám, spravodajstvo a ďalšiemu pútavému programu. Olympic Channel bude propagovať platformy Eurosportu a jeho živé pokrytia športových udalostí a olympijských hier.

Jedinečný program odštartuje 2. augusta na Eurosporte a bude obsahovať:

60-minútové magazíny:

• Seriál Hall of Fame: oživí najväčšie príbehy z najpamätnejších olympijských hier od Lillehammeru 1994 po Rio 2016.

Krátky videoobsah na všetkých obrazovkách:

• On the Line: Fascinujúci zákulisný pohľad na niektoré z najslávnejších momentov olympijských hier rozprávaných prostredníctvom exkluzívnych archívnych záberov a rozhovorov.

• Against All Odds presented by Bridgestone: Inšpirujúce príbehy športovcov, ktorí prekonali sami seba a dosiahli úspechy na najvyššej úrovni.

• The Olympics: On The Record: Najslávnejšie olympijské rekordy predstaví Eurosport v zábavných balíčkoch s využitím animácií a ďalších vizuálnych metód.

Tematický týždeň:

• Eurosport predstaví každoročný tematický týždeň naplnený olympijským športovým obsahom.

Partnerstvo naďalej prehĺbi pozíciu Eurosportu ako Domova olympijských hier v Európe a ponúkne fanúšikom najlepší šport naživo aj na vyžiadanie, takže nezmeškáte nič podstatné z prípravy športovcov na olympijské hry, nech sa pozerajú na televízne obrazovky, streamujú na mobilných telefónoch, tabletoch alebo online prostredníctvom Eurosport Playeru.

Olympic Channel je globálna digitálna pratforma, ktorú spustil Medzinárodný olympijský výbor po ukončení olympijských hier v Riu 2016. Olympic Channel pokračuje vo vývoji lokalizovaných verzií, ktoré umožnia fanúšikom po celom svete zažiť viac osobných skúseností s olympijskými hrami.

Prezident a generálny riaditeľ Discovery Networks International Jean-Briac Perrette: „Toto dlhodobé partnerstvo s Olympic Channel ponúkne najlepšie olympijské príbehy viac divákom tým najdostupnejším spôsobom.“

„Pre Eurosport sú olympijské hry oveľa viac ako dva týždne športu. Vytvorenie dlhodobého partnerstva s Olympic Channel pre výrobu, distribúciu a vysielanie toho najlepšieho olympijského obsahu významne posilní náš program, v ktorom bude olympijský oheň horieť po celý rok.“ 

Generálny riaditeľ Olympic Channel Mark Parkman: „Sme nadšení, že sme partnerom Eurosportu, a môžeme spoločne priviesť divákov bližšie k Olympijskému hnutia prostredníctvom osobných skúseností na Olympic Channel.“

„Blížime sa nášmu ročnému výročiu a toto nové partnerstvo je dôležitým krokom, ktorým pokračujeme v raste a rozširovaní platformy po celom svete s lokalizovanými verziami, ktoré ďalej umožňujú fanúšikom objavovať a zdieľať krásy športu a vzrušenie z olympijských hier.“

Generálny riaditeľ Eurosportu Peter Hutton: „MOV je mimoriadne dôležitý partner v našich prípravách na vysielanie olympijských hier v Pchjongčchang 2018. Máme radosť z tejto novej spolupráce, ktorá prehĺbi naše vzťahy a rozšíri naše olympijské vysielania.“

„Veríme, že je dôležité rozprávať olympijské príbehy novým spôsobom. To je dôvod, prečo len neopakujeme veci z olympijského archívu, ale ponúkame ich inak - napríklad postavíme prvýkrát vedľa seba na obrazovku Usaina Bolta, Carla Lewisa a Jessieho Owensa v Závode legiend.“

Dohoda bola uzavretá do roku 2024. Spoločnosť Discovery Communications je zároveň až do roku 2024 exkluzívnym držiteľom multimediálnych práv pre olympijské hry v Európe (vrátane Českej republiky) a Domovom olympijských hier.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)