Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

22.02.2007, 10:38 | Rôzni autori

  • Tlačiť
  • 0

Súkromná obchodná televízia TVA, zameraná na prezentáciu tovaru a služieb, zaznamenala zvýšenie sledovanosti vo všetkých parametroch.

Vo februári 2007 zrealizovala Agentúra MVK reprezentatívny výskum sledovanosti televízie TVA. Výskum prebiehal v lokalitách, kde sa TVA nachádza v ponuke káblových operátorov (Bratislava, Trnava, Dunajská streda, Trenčín, Nitra, Levice, Štúrovo, Nové Zámky, Žilina, Banská Bystrica, Lučenec, Zvolen a Košice).

Výberová vzorka predstavovala 805 domácností získaných kvótnym výberom (podľa veľkosti lokality, pohlavia, veku a veľkosti domácností).Výskum uskutočnili vyškolení anketári Agentúry MVK technikou face-to-face interview v termíne od 30. januára do 5. februára 2007.

Všetky skúmané parametre sledovanosti televízie TVA zaznamenali za rok (od predchádzajúceho prieskumu) trvalý rast:

• Spontánna znalosť zo 7.0 % na 10.6 %
• Celková sledovanosť z 47.2 % na 56.3 %
• Týždenná sledovanosť z 29.6 % na 35.9 %

Počet divákov, ktorí sledujú TVA vzrástol zo 415 000 na 494 944 osôb.

Divácky najúspešnejšie relácie TVA sú Dámsky Gambit, Gollf TVA a hudobná relácia Akord. Medzi moderátorské tváre televízie TVA patrí Danica Haláková, Helga Caspar, Karol Gumán, Rasťo Piško a Peter Lipa.

Lujza Kittlerová
PR manažér TVA

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)