Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lídrom v prime time zostáva TV JOJ, Panelák najsledovanejším seriálom

22.01.2013, 17:04 | TV Joj

  • Tlačiť
  • 0

Seriál Panelák aj v pondelok potvrdil pozíciu aktuálne najúspešnejšieho slovenského seriálu na trhu a opäť bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Výraznou jednotkou boli aj nasledujúce šou Bučkovci – slnko, seno, dedina a Experti. TV JOJ si drží postavenie trhovej jednotky v prime time.

Nový týždeň začala TV JOJ opäť ako líder na trhu v prime time. V hlavnom večernom čase zostáva bezkonkurenčným seriál Panelák, ktorý bol opäť najsledovanejším nespravodajským titulom na trhu s ratingom 12,7% a podielom 31,2%. Tradične ešte vyšší podiel na trhu mal Panelák v mestách – podiel 35,1%, u mladých žien 15-34 s podielom 35,4% a najvyšší podiel v Bratislavskom kraji – 42,9%. Konkurencia s programom o zámene manželiek opäť výrazne zaostala.

Pozíciu jednotky na trhu si TV JOJ udržala aj s nasledujúcimi reláciami Bučkovci – slnko, seno, dedina s podielom 27,4% a Experti s podielom 25,2%.  Aj v tomto prípade konkurencia so svojou ponukou výrazne strácala.

Na PLUSke sa tradične darilo seriálu Terra Nova s podielom 8,8% a kriminálnym seriálom CSI: Las Vegas – podiel 8,2% a Biele goliere – podiel 7%. PLUSka bola počas vysielania uvedených seriálov treťou najsledovanejšou televíziou na Slovensku.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)