Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Hallmark Channel pod novou značkou a názvom Universal Channel prichádza do Českej republiky a na Slovensko

22.07.2010 | Universal Networks International

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Universal Networks International (UNI) oznamuje svoj plán rebrandovať televízny kanál Hallmark Channel na Universal Channel v Českej republike a na Slovensku na jeseň 2010.  

V roku 2009 Universal Networks International oznámila svoj plán investovať niekoľko miliónovú sumu do rozvoja svojich piatich kľúčových televíznych značiek (Universal Channel, Diva Universal, Studio Universal, 13th Street a Syfy Universal) a originálnej produkcie v rámci svojej globálnej stratégie medzinárodného rastu. Súčasťou stratégie je aj zvýšenie počtu televíznych kanálov zo súčasných 70 na 100.

Súčasťou tejto globálnej stratégie je rebranding televízneho kanálu Hallmark Channel, ktorý je u nás najsledovanejším zahraničným filmovým kanálom v cieľovej skupine ženy od 25 do 55 rokov. K rebrandingu Hallmark Channel na Universal Channel v Českej republike a Slovensku dôjde 3. septembra 2010 od 21:00 hod.

Universal Channel je vo svete veľmi populárny televízny kanál vďaky svojej vysokej kvalite, špičkovej programovej ponuke obohatenej o vlastnú produkciu a regionálne premiéry. Universal Channel v Českej republike a na Slovensku bude ponúkať filmy a seriály nie len z vlastnej produkcie, ale taktiež z najlepších svetových štúdií. Universal Channel má k dispozícii viac ako 50.000 hodín televíznych titulov a 9.000 hodín filmových titulov.  

“Rebranding televízneho kanálu Hallmark Channel na Universal Channel je prirodzeným vývojom pre spoločnosť Universal Network International. Budeme pokračovať v poskytovaní kvalitnej televíznej ponuky s dôrazom ako na tradičné základy Universalu, tak na nové energické vnímanie tohto televízneho kanálu a jeho vzhľadu. Nový vzhľad bude podporený zaujímavými osobnosťami a sviežou programovou ponukou, ktorú si určite obľúbia naši diváci v Českej republike i na Slovensku,” uviedol Colin McLeod, generálny riaditeľ spoločnosti UNI pre strednú a východnú Európu.

Zmena značky Hallmark Channel na Universal Channel v rámci Európy a ďalších regiónov je dôkazom plánovaného rozvoja spoločnosti NBC Universal v oblasti platených televíznych kanálov pod vedením Roma Khanna, prezidentky spoločnosti Universal Networks International. Od oznámenia novej stratégie spoločnosti v roku 2009 sa do dnešného dňa počet domácností, ktoré sledujú televízne kanály z portfólia Universal Networks International zvýšil v 150 krajinách sveta na 180 miliónov.  

Súčasťou globálnej stratégie sú niekoľko miliónové investície do produkcie originálnych zábavných programov. Spoločnosti už oznámila napr. medzinárodnú koprodukciu televízneho kanálu Syfy s E1 Entertainment na seriály Haven založenom na románe Stephena Kinga, alebo policajnej dráme Rookie Blue s hviezdami ako je Missy Peregrym a Gregory Smith. Ďalej je to nedávno oznámená spolupráca so spoločnosťou USA Networks na seriály Facing Kate. Všetky tieto programy budú naviac premiérovo uvedené práve na televíznych kanáloch z portfólia Universal Networks International. 

O spoločnosti Universal Networks International

Universal Networks International, globálna televízna sekcia spoločnosti NBC Universal, je jednou zo svetových jednotiek v oblasti televíznej zábavy. Vďaka ponuke kvalitného obsahu a populárnych televíznych značiek vysiela do viac ako 180 miliónov domácností v 150 krajinách sveta od Európy, Stredného východu, Afriky, Latinskej Ameriky, až po Áziu. Do portfólia spoločnosti UNI patrí päť hlavných televíznych značiek – Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel a 13th Street Universal – ktoré svojím divákom ponúkajú širokú škálu zábavných programov zameraných na miestne publikum celosvetovo. Universal Networks International taktiež prevádzkuje televízne kanály Movies 24, neamerickú časť kanálu Hallmark Channel a joint venture kanál KidsCo.  

Universal Networks International je súčasťou spoločnosti NBC Universal, jednej z predných mediálnych a zábavných spoločností v oblasti vývoja, produkcie a marketingu zábavných programov, správ a informačných služieb na celosvetovej úrovni. Spoločnosť NBC Universal je z 80% vlastnená spoločnosťou General Electric a z 20% spoločnosťou Vivendi.  

O Universal Channel 

Universal Channel je zavedenou značkou vo viac ako 18 krajinách sveta a tento počet sa neustále zvyšuje. Diváci Universal Channel seriály a filmy na tomto kanále nie len sledujú, ale príbehy s ich hrdinami zároveň prežívajú. Universal Channel svojmu divákovi prináša množstvo svetovo najobľúbenejších, najsledovanejších a najdiskutovanejších seriálov a filmov a tým mu ponúka skutočný pocit zo zábavy. Pretože skvelá zábava, to je Universal. 

Veronika Tamchynová
Hallmark Channel CZ a SK
Universal Networks International

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Hallmark sa mení na Universal Channel

Diskusia (0 reakcií)